ESP SHAKLEE; SOYA NON GMO, SOYA YANG SELAMAT

10/11/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



Assalammualaikum buat follower cantiksihatcorner.blogspot.com.

Untuk entri kali ini saya ingin berkongsi keistimewaan ESP Shaklee. Jika anda kerap search maklumat berkaitan esp shaklee rata-rata blogger akan mengaitkan esp dengan soya non-GMO.


Untuk pengetahuan pembaca Esp Shaklee di perbuat daripada kacang soya non-gmo.

soya non gmo


Apa itu non-gmo?

Non-gmo adalah organisma yang tidak diubai suai secara genetik.
Apa maksudnya?


Kebanyakan produk kacang soya yang berada di pasaran telah diubahsuai secara genetik. Ini menyebabkan zarah-zarah dalam soya tersebut menjadi tidak stabil. Ini kerana, semasa pengubahsuaian tersebut dilakukan oleh saintis mereka masih lagi tidak pasti arah tuju kajian tersebut. Akibat ketidakstabilan zarah genetik yang diubahsuai terdapat banyak kesan buruk ke atas badan kita akibat mengambil makanan yang ber'gmo' itu. Akibatnya niat kebanyakan ibu hamil untuk mendapatkan bayi putih gebu dengan mengambil susu soya menjadi mimpi ngeri.

Esp adalah produk soya yang terbaik. Ini kerana dengan mengamalkan esp anda tidak perlu khuatir kesan sampingan yangmen negatif malahan anda akan dapat manfaat kulit yang licin, putih gebu, bayi yang cantik (bagi ibu hamil dan ibu menyusu). Paling menarik boleh membantu anda menurunkan berat badan.

Untuk lebih lanjut hubungi

Nurul Husna

Call/sms/whatsapp/telegram 

016 2222 531

Assalammualaikum buat follower cantiksihatcorner.blogspot.com. Untuk entri kali ini saya ingin berkongsi keistimewaan ESP Shaklee . Jika an...

0 comments: