Cara nak cantik macam artis korea sampaikan awek exboyfriend jeles tak lena tidur

5/08/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 1 Comments

Sejak musim k-pop @ korea pop ni melanda negara kita kebanyakan gadis-gadis malaysia tergila-gila dengan artis atau penyanyi korea ni. Saya terkecuali tau..hihihi..suatu ketika dulu layan la jugak tapi masa tu k-pop tak ada lagi..masa tu saya memang fanatik drama korea tapi bukan sebab penangan winter sonata..

Fanatik-fanatik pun jangan sampai sanggup buat pembedahan pulak adik-adik ye..Semata-mata nak nampak ala2 awek korea..

Actually senang je nak nampak cantik ala2 korea ni. Tak payah buat plastik surgeri pun. Caranya kita follow cara awek2 korea jaga wajah diorang.

tips menjaga kulit wajah
Ini heroin korea feveret saya, Chae Rim

Macam mana tu?
SIMPLE & EASY..Semudah ABCD.

Langkah A; Membersih

Cuci muka menggunakan pembersih muka yang bersesuaian dengan kulit wajah. Ikuti tips pemilihan pencuci muka mengikut jenis kulit wajah DI SINI.

JANGAN sesekali tidur tanpa mencuci kesan solekan terlebih dahulu.

LANGKAH B; Scrub

Scrub digunakan bagi membuang sel-sel mati pada kulit muka dan selalunya digunakan sekali sekala atau dua kali seminggu.

Bagaimanapun ada juga scrub yang direka khusus untuk kegunaan hari-hari.

LANGKAH C; Penyegar

Setelah selesai membersihkan segala kotoran dari wajah, sapukan penyegar (toner) muka ke wajah. Fungsi penyegar ini adalah untuk menutup kembali pori-pori muka yang terbuka selepas mencuci muka.

LANGKAH D; Pelembap

Pelembap seperti yang diketahui umum, berfungsi untuk melembapkan kulit muka atau melindungi kulit dari kekeringan. Pelembap biasanya berbentuk krim dari jenis cecair dan ada juga yang sedikit pejal bergantung kepada kandungan minyak dan gliserol di dalamnya. Selain itu, anda juga disarankan memilih pelembap yang mengandungi pelindung sinar UV (SPF 15/SPF 30)

Pilihan saya ialah set penjagaan wajah Nutriwhite daripada Shaklee. Setakat ini saya sangat berpuas hati dengan set ini kerana ianya SEMULA JADI, BEBAS PARABEN dan SELAMAT untuk kulit wajah saya.

cara menjaga wajah ala korea

Krim pelembapnya ringan sangat mudah diserap oleh kulit. Kulit juga jadi tegang, licin dan sentiasa lembap. Berikut ialah pengalaman yang dikongsi oleh pengguna Set Nutriwhite lain.

cara menjaga wajah ala korea
Testimoni #1

cara menjaga wajah ala korea
Testimoni #2

cara menjaga wajah ala korea
Testimoni #3

So jangan hairan pulak kalau lepas anda gunakan set SKINCARE ni ada pulak girlfriend ex korang datang serang..nampak sangat diorang tercabar dengan kecomelan korang..hahaha.. Anyway selamat mencuba.

Nak tau tips untuk atasi kulit wajah yang berminyak? 
Dapatkan dulu set ini daripada saya, nanti saya akan ajar caranya bagaimana..

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh menghubungi no yang tertera di bawah.



call/sms/whatsapp 016 2222 531



pengedar shaklee

NURUL HUSNA (follow saya FB)

Sejak musim k-pop @ korea pop ni melanda negara kita kebanyakan gadis-gadis malaysia tergila-gila dengan artis atau penyanyi korea ni. Saya...

1 comment: