Tak Suka Dengan Set Cantik Shaklee

6/24/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Semua orang yang pernah menggunakan dan mengamalkan Set Cantik Shaklee mesti sangat berpuas hati dengan perubahan pada kulit wajah mereka. Setiap hari pelbagai feedback positif yang dikongsi oleh pengguna set cantik shaklee. Ada yang share jerawat dah kecut, muka dah kurang berjerawat, parut jerawat makin pudar, dan ada juga yang berkongsi perubahan di wajah mereka yang semakin putih gebu dan licin. Tetapi bagaimana pulak saya sebagai seorang pengedar bebas shaklee boleh jadi tak suka pulak dengan set cantik shaklee ni?? Bagi anda yang dah gunakan set cantik shaklee teruskan mengamalnya jangan di buang pulak vitamin-vitamin tu.


cantik

Kenapa saya beriya-iya tak suka pulak dengan set cantik Shaklee ni? Ini kerana sejak saya mengamalkan set cantik shaklee ni asyik nak menghadap cermin je sebab nak tengok perubahan kat wajah yang dah makin licin dan lembut. Bukan tu je tangan pulak gatal je nak belai-belai muka yang lembut ni. Nyampah tul !! Tu yang jadi benci tu dengan Set Cantik ni dah macam tak ada keje lain kot nak buat selain dok menghadap cermin je. Hihihi...

set cantik

Ini pulak kisah misi 30 hari ber'masker' bersama ESP. Sejak saya menjalankan misi 30 hari ini, anak yang sulong pun dah pandai nak cantik. Dia pun nak pakai masker jugak. Tapi masker dia lagi spesel losyen tangan + bedak. Hebat betul penangan set cantik ni sampaikan anak dan suami pun dah berjangkit sekali.

Kalau ada di antara anda yang berminat untuk mencuba set cantik boleh menghubungi saya di nombor yang tertera di bawah untuk rundingan dan tempahan. Anda juga boleh klik di sini untuk mengikuti saya di Facebook.

Untuk tempahan secara online boleh klik ORDER ONLINE.


set cantik

Ini adalah beberapa testimoni yang dikongsi oleh pengguna Set Cantik Shaklee

set cantik

set cantik

set cantik

set cantik

Semua orang yang pernah menggunakan dan mengamalkan Set Cantik Shaklee mesti sangat berpuas hati dengan perubahan pada kulit wajah mereka....

0 comments: