Rahsia Vitamin E Shaklee yang anda perlu tahu wahai perokok

7/13/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

vitamin e shaklee


Vitamin E Complex Shaklee boleh membantu mereka yang ingin berhenti merokok?


Baru-baru ini saya mendapat tahu daripada mak shaklee saya (merangkap upline saya) bahawa salah seorang daripada customer lelakinya telah berjaya berhenti merokok setelah mengambil Omega guard, zinc complex shaklee dan juga vitamin E shaklee. Tapi vitamin mana yang sebenarnya berperanan membantu brader itu berhenti dengan sendirinya saya pun tak pasti.

Jadi saya mula membuat kajian kecil untuk mencari 'siapa punya kerja sebenarnya'. Akhirnya saya dapat menemui satu blog ni yang mana blogger nya seorang lelaki dan suami kepada seorang SID (Shaklee Independent Distributor).



berhenti merokok dengan vitamin e shaklee

testimoni berhenti merokok dengan vitamin e shaklee

sumber

Lagi pula vitamin e harnganya lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan Tonik Ajaib Vivix Shaklee. Jadi ini adalah berita baik untuk perokok tegar di luar sana yang ada tanam niat untuk berhenti merokok. Paling menarik 1 botol vitamin E shaklee tahan sehingga 3 bulan. Berbaloi-baloi !!

Ini pula adalah tetimoni daripada pelangga mak shaklee saya.


berhenti merokok dengan vitamin e shaklee


Klik di sini untuk tempahan sekarang
Untuk bantuan konsultasi hubungi

016 2222 531

Jika anda ingin mendapatkan potongan harga dan menikmati bonus bulanan dengan shaklee anda boleh mendaftar sebagai ahli shaklee. Nak tau lebih lagi manfaat sebagai ahli shaklee baca iklan di bawah.


kerja part time dari rumah


Vitamin E Complex Shaklee boleh membantu mereka yang ingin berhenti merokok? Baru-baru ini saya mendapat tahu daripada mak shaklee ...

0 comments: