Rebut Peluang untuk Masyuk Raya

5/23/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Duit raya kebenaran

TAWARAN HEBAT!! TAWARAN HEBAT!!

PELUANG KEEMASAN MASYUK RAYA

 Mesti ramai yang nak shopping raya untuk anak, mak, ayah, adik beradik dan diri sendiri. Tidak lupa juga ramai yang teringin nak bagi duit raya banyak-banyak kat saudara-mara kan. 


Gaji dah tentulah cukup-cukup untuk bayar perbelanjaan harian je. Bonus raya belum tentu dapat.

Nak tahu macam mana? Saya ingin mengalu-alukan anda untuk menyertai keluarga Shaklee dan berpeluang masyuk menjelang raya. Seterusnya membawa anda keluar dari belenggu hutang dan duit yang cukup-cukup je setiap bulan.


Kenapa anda perlu memilih Shaklee



# Tidak perlu modal beribu-ribu ringgit. Tidak perlu membuat pinjaman. Hanya yuran keahlian sebanyak RM 65 +10 postage, RM 65 + 20 postage (Sabah Sarawak) seumur hidup dan tidak perlu perbaharui setiap tahun.


# Tidak perlu nak simpan stok berlambak-lambak kerana nak kumpul point. Apabila customer order dan telah bank in duit baru order secara online dan Shaklee akan hantarkan melainkan kalau anda dah ada pelanggan setia barulah boleh kumpul stok supaya barang lebih cepat sampai kepada pelanggan. Tapi terpulang kepada anda untuk uruskan perniagaan anda.


# Sistem Shopping Online!! Tak payah nak buang masa tunggu dan beratur panjang-panjang. Semuanya di hujung jari anda 100% secara online  dan Shaklee hantarkan barang untuk anda. Untuk suri rumah yang buat bisnes di rumah, tak perlu berpeluh-peluh nak bawak anak seramai 10 orang tu pergi pejabat pos nak hantar barang. Nak tau tak ada Pengedar Shaklee yang duduk di luar Negara tetapi pelanggan di Malaysia. Senangkan?
Kalau nak buat partime juga bole.. hanya perlu buat blog cantik-cantik, buat Fanpage Facebook pastu iklan order dan tunggu orang datang beli (kalau tak pandai saya akan membimbing anda).


# Tiada konsep menguntungkan upline sebab dalam Shaklee siapa yang usaha lebih dia akan dapat lebih..  Ramai downline yang lebih berjaya dari upline. Sebabnya apabila downline mencapai sehingga 3000 uv maka dengan automatiknya upline akan terputus talian dengan downline dan tidak akan dapat bonus lagi dari downline nya (Adilkan?) Kalau upline goyang kaki tak dapatlah bonus.


# Peluang untuk menikmati pelbagai bonus dan program insentif yang menarik seperti insentif kereta.


# Tidak perlu menghadiri kelas bimbingan. Bimbingan akan diberikan kepada anda terus dari rumah secara online. Jadi sambil anda melipat baju, memasak, mengemas rumah dan menguruskan anak anda boleh menghadiri kelas. Bebas bukan.

Apa yang anda boleh dapat kalau mendaftar dibawah saya?


Coaching secara personal dan group SAMPAI BERJAYA. Kami akan membantu ada dari segi motivasi, marketing skill seperti cara buat bisness online dengan blog dan facebook. Amalan rohani juga sangat penting. Ini memang sangat ditekankan dalam group kami. Dunia perlu seiring dengan akhirat.



Jadi tunggu apa lagi, hubungi saya segera

Duit raya kebenaran TAWARAN HEBAT!! TAWARAN HEBAT!! PELUANG KEEMASAN  MASYUK RAYA   Mesti ramai yang nak shopping raya untuk a...

0 comments: