Kerana Cintanya, Wanita ini HILANG 5 BENDA dalam hidupnya
Siapa yang layan drama Kan Kukejar Cinta kamu yang tengah tayang di Astro Ria setiap isnin hingga khamis jam 10 malam.Sedikit la tentang drama ni yang diadaptasikan daripada hasil karya penulis Novel Ombak Rindu ni. Ia tentang percintaan suami isteri Alma & Raiyan yang mendapat tentangan daripada kedua-dua keluarga akibat peristiwa lama.
Kerana cinta, diorang lupa permusuhan keluarga dan memilih untuk bernikah di Ireland semasa belajar di sana. Konon dah balik Malaysia masing-masing nak bterterus terang dengan family masing-masing pada masa yang sama nak baikkan kedua-dua family.
Malang bagi Alma apabila Raiyan terlibat dalam kemalangan sehingga Amnesia. Maka di sinila segala konflik berlaku sehinggakan Alma dibuang keluarga apabila papanya Dato Seri Hakim dapat tahu hubungan mereka.
1/21/2019
Siapa yang layan drama Kan Kukejar Cinta kamu yang tengah tayang di Astro Ria setiap isnin hingga khamis jam 10 malam. Sedikit la tent...
Cara efektif atasi masalah kulit wajah kering bersisik
Bila dah lepas bersalin anak ketiga ni baru la Una perasan, asal lepas habis pantang je mesti akan alami masalah kulit kering.Rasa cekang je kulit bila tengahari. Macam masker tengah kering kat muka tu. Bersisik pulak tu. Dah macam ikan bawal. Menggelupas lagi pulak. Bila sapu compact powder lagi teruk la jadinya. Stress yakmat !! Sebab macam bermisai je wei !! Ai akak la bukan bro.
11/18/2018
Bila dah lepas bersalin anak ketiga ni baru la Una perasan, asal lepas habis pantang je mesti akan alami masalah kulit kering. Rasa cekang...
Sales 11.11 shaklee !!
Teringat haritu island hoping ke Pulau Beras Basah. Anak-anak memang dah mengidam nak mandi laut dan main pantai maka abi la yang kena teman.Sebab si kecik Aaira tido masa tu. Mami meriba dia la kat tepi pantai di tengah panas.
Bila bot dah sampai,sementara dok mengemas barang tu abi bukak cite.
"Tadi diorang berkenalan dengan sorang budak ni. Abang cakap...."
11/10/2018
Teringat haritu island hoping ke Pulau Beras Basah. Anak-anak memang dah mengidam nak mandi laut dan main pantai maka abi la yang kena teman...
Bagaimana cara yang efektif nak didik anak-anak solat
MENGARAH ATAU MENGAJAK?
Bila dah dapat title ibu bapa ni. Ramai yang start mengeluh. Sebab bila tiba cuti sekolah je. Anak-anak asyik mengadap tv tengok kartun. Atau mengadap gajet. Tengok youtube main game.
Buku? Langsung tak memandang
Time solat. Selagi suara tak naik macam petir tak bergerak-gerak.
11/10/2018
MENGARAH ATAU MENGAJAK? Bila dah dapat title ibu bapa ni. Ramai yang start mengeluh. Sebab bila tiba cuti sekolah je. Anak-anak asyik ...
TIPS REPLY PM PROSPEK DARI ANNOYING JADI LEBIH FUN
Tipu la kalau kata anda seorang online seller tapi tak pernah dapat prospek yang annoying.
Melainkan anda baru setahun jagung berjinak dalam bisnes online.
Dapat customer yang annoying menjadi asam garam online seller. Sampaikan rasa menyampah yak amat nak reply mesej dia.
Tapi bila fikir rezeki, tetap bersabar dan berikan servis yang terbaik buat si dia.
So hari ni Una nak share TIPS REPLY PM PROSPEK DARI ANNOYING JADI LEBIH FUN
Antara tanda-tanda anda bertemu prospek yang annoying adalah;
6/19/2018
Tipu la kalau kata anda seorang online seller tapi tak pernah dapat prospek yang annoying. Melainkan anda baru setahun jagung berjinak d...
Nak cantik segera? Jangan baca artikel ni
Pening hari ni melayan seorang prospek ni.Nak kulit cantik
Tapi semua dia nak serta merta.
Jerawat nak hilang serta merta
Jeragat nak hilang serta merta
Putih nak putih serta merta
Kalo buat pembedahan plastik pun belom tentu result nya serta merta
Ada tempoh baik pulih luka pembedahan pun makan masa jugak.
Kalau jenis macam ni memang Una terus terang je
"Suplemen shaklee memang tak sesuai awak."
Sebab suplemen shaklee ni repair step by step kerosakan kulit. Kalau teruk kulit tu nak kena repair lagi la lama masa yang diambil.
"Tapi kalau nak produk kecantikan yang selamat untuk kulit untuk jangka masa yang panjang, shaklee la solusi nya."
So tepuk dada tanya hati.
Nak yang result cepat ke?
Atau result yang ohsem?
Kalau result yang ohsem cepat-cepat klik link di bawah ni.
http://unazack.wasap.my 6/19/2018
Pening hari ni melayan seorang prospek ni. Nak kulit cantik Tapi semua dia nak serta merta. Jerawat nak hilang serta merta Jeragat nak...
Ibu ini berkongsi 4 sebab kenapa beliau tak boleh move on dari shaklee
Why i 💖 shaklee...
Atin pernah stop buat shaklee sebab rasa nak try bisnes lain.. tapi at the last, atin patah balik buat shaklee..
.
why?
sebab bisnes shaklee tak macam bisnes lain..
.
Tujuan asal buat shaklee adalah untuk cari side income, nak tampung mana2 yang bocor sana sini situ... Al maklum laa duit mengalir macam air sekarang...
.
why shaklee tetap di hati?
6/18/2018
Why i 💖 shaklee.. . Atin pernah stop buat shaklee sebab rasa nak try bisnes lain.. tapi at the last, atin patah balik buat shaklee.. ...
Carian
Ticer Husna

Saya adalah pengamal, perunding suplemen kesihatan dan kecantikan Shaklee. Saya juga merupakan usahawan offline dan online.
Produk Shaklee
- Advance Joint Health
- Alfalfa Complex
- B Complex
- Basic h
- Carotomax
- Chew Vita C
- Cinch Shake Mix
- Cinch Tea
- Collagen Powder
- Dtx Complex
- ESP
- Enfuselle
- Garlic Complex
- Gla Complex
- Herbal blend
- Herblax
- Lecithin
- Meal Shakes
- Nutriwhite skincare
- Omega Guard
- Peppermint Ginger Plus
- Performance drink
- Phytocol ST
- Vita C SR
- Vita E Complex
- Vitalea
- Vivix
- Zinc complex
- coq health
- nutriferon
- ostematrix
Paling Digemari
-
Cara hilangkan sakit gigi paling mujarab tanpa perlu jumpa doktor
-
Petua hilangkan sedu paling berkesan tanpa perlu minum air.
-
Tips nak jadi pelajar skor straight A's dalam SPM 2015
-
Tips skor A dalam Fizik SPM yang sering dianggap subjek yang susah
-
Cara mengurangkan sakit contraction semasa bersalin tanpa perlu suntikan epidural






