Produk untuk mengatasi bentan semasa berpantang dengan MUDAH dan CEPAT

8/09/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Dalam entri sebelum ini saya bincangkan tentang punca dan cara mengatasi bentan.

Untuk kali ini saya ingin kongsikan 1 produk yang sangat membantu mengatasi bentan dengan mudah dan cepat.

Bagi yang pernah mengalami bentan ketika berpantang hanya mereka yang tahu bagaimana sakit dan sejuknya seluruh sendi dan badan.

Kebiasaannya mak-mak bidan @ orang-orang tua akan menyuruh si ibu start berpantang balik. Yang mana kena mengurut, bertungku dan lain2 lagi.


By the way selain kaedah tradisional seperti yang kita biasa dengar @ tahu...ostematrix shaklee pun turut membantu mengurangkan sakit urat ketika bentan.

Bukan ni je ostematrix juga boleh diamalkan sepanjang kehamilan dan sangat membantu mengurangkan rasa sakit contraction. Kalau rasa jenis tak tahan sakit elok sangat la amalkan ostematrix dari sekarang.



Ketahui lebih lanjut tentang manfaat dan kelebihan ostematrix DI SINI.

Jika anda ingin membuat tempahan ostematrix ini atau ada sebarang pertanyaan dan konsultasi, anda boleh menghubungi saya;

call/sms/whatsapp 016 2222 531

NURUL HUSNA (follow saya FB)


Anda juga boleh terus membuat tempahan dengan klik pada icon di bawah.
 KLIK DI SINI UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN SECARA ONLINE

Dalam entri sebelum ini saya bincangkan tentang punca dan cara mengatasi bentan. Untuk kali ini saya ingin kongsikan 1 produk yang sangat ...

0 comments: