Peluang memulakan perniagaan secara online tanpa modal besar

8/10/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Saya sedang mencari suri rumah...ibu2 berkerjaya..mahasiswa atau sesiapa sahaja yang ingin menambah pendapatan bulanan untuk menyertai saya dalam bisnes shaklee.



Kelebihan yang akan anda perolehi jika menyertai bisnes ni?


✔boleh bermula sebagai dropship dengan zero modal.
✔peluang menjana pendapatan dari 3 angka sehingga 6 angka sebulan.
✔peluang memiliki perniagaan sendiri. Tak boleh bekerja di bawah arahan sesiapa.
✔peluang mendapatkan bonus kereta setiap bulan. Tak perlu nak fikir mana nak cekau duit untuk bayar ansuran kereta.
✔pendapatan secara harian, mingguan atau bulanan.
✔group coaching yang superb best dan sangat membantu.
✔trip percuma di dalam dan luar malaysia bertaraf vvip @ 6 bintang.


Kriteria yang diperlukan:
✔tiada pengalaman atau asas perniagaan sangat dialukan.
✔mempunyai handphone dengan akses internet sehingga 24jam.
✔benar2 ingin mencari pendapatan tambahan.
✔banyak bebanan hutang.
✔gemar shopping tapi pendapatan bulanan cukup2 makan je.
✔akhir sekali mempunyai semangat yang KENTAL & tak mudah SENTAP.

Jangan tunggu lagi..
Saya hanya buka kepada 10 orang calon yang benar2 
berkualiti sahaja.

Hubungi saya segera sebelum kuota penuh.


call/sms/whatsapp 016 2222 531


NURUL HUSNA (follow saya FB)

Saya sedang mencari suri rumah...ibu2 berkerjaya..mahasiswa atau sesiapa sahaja yang ingin menambah pendapatan bulanan untuk menyertai saya ...

0 comments: