Cara mengatasi masalah ejakulasi pramatang di kalangan suami

8/04/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Sebelum saya meneruskan entri saya ingin tekankan di sini bahawa entri ini dikongsi bagi tujuan membantu kaum suami dan mengatasi hubungan dingin antara suami isteri.

*************************************


"Doktor, setiap malam saya amat fobia untuk masuk ke bilik tidur. Saya bimbang akan menghampakan permintaan isteri. Ini kerana saya mengalami premature ejaculation"

"Doktor, isteri saya mulai melayan lelaki lain. Ramai lelaki yang menggodanya melalui SMS dan MMS. Bila ditanya mengapa, dia menjawab kerana saya tidak mampu melayan kehendak seksualnya. Saya tertekan dan rasa seperti lelaki bacul. Tolonglah beri nasihat kepada saya."

"Doktor, saya dengar 'hati ular' dan 'anak tikus' boleh menguatkan stamina lelaki di ranjang dan mampu bertahan lama. Betulkah? Saya benar-benar perlukan rawatan."


Ini adalah pertanyaan-pertanyaan di kalangan kaum suami kepada Dr. Zubaidi tentang permasalah rumah tangga mereka.

Berdasarkan statistik hampir 73% kaum isteri tidak puas di ranjang gara-gara suami mengalami ejakulasi pramatang atau pancut awal.

Saya tidak mahu membincangkan lebih lanjut tentang punca permasalahan ini kerana rasanya anda (kaum suami) lebih mengetahui nya daripada. Saya sekadar ingin berkongsi 1 produk yang dapat membantu masalah anda.

Jemput baca testimoni seorang isteri ni dulu yer..

Testimoni pengguna vivix

Apa Vivix ni?



Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Ianya mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. 


Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


Keistimewaan Vivix Shaklee


Kebanyakan sel mengandungi 200 hingga 5000 mitokondria. Sel yang mengandungi lebih banyak bilangan mitokondria menghasilkan lebih banyak tenaga. Mitokondria dikenali sebagai ‘kilang tenaga’ bagi sel kerana ia menghasilkan aderosina trifostat(ATP) iaitu bekalan tenaga biologi yang mengawal kegiatan badan.

Semasa kita muda mitrokondria menghasilkan ATP yang cukup untuk kita kekal aktif. Apabila usia meningkat, mitokondria kita juga kehilangan bentuk dan struktur menjadi lebih keras dan menghasilkan tenaga yang kurang.

Kekurangan tenaga memberi kesan kepada setiap sel dan sistem organ badan termasuklah organ pembiakan. Hal ini kerana boleh menyebabkan stamina seseorang lebih cepat menurun.Dan akan menyebabkan ejakulasi/pancutan pramtang berlaku.

Tambahan pula semakin kita berusia semakin kurang mitokondria dihasilkan. 

Selain itu, mitokondria juga amat penting sebagai sumber tenaga untuk membantu pergerakan sperma ke ovum semasa proses persenyawaan. Jika sperma tidak mampu berbenang dengan halaju yang tinggi kebarangkalian peratus persenyawaan untuk berlaku adalah rendah.



Bagaimana kekurangan mitokondria boleh berlaku?
  • setiap kali mitokondria menghasilkan tenaga, ia juga menghasilkan radikal bebas berbahaya dan harus dihapuskan

  • radikal bebas akan menyebabkan kerosakan kepada setiap bahagian mitokondria. Jika terjadi kerosakan, kurang tenaga akan dihasilkan dan toksin yang terkumpul akan merosakkan sel. Sebab itu salah satu fungsi vivix adalah detox. Vivix terbaik sebab dapat menjaga sel kita agar kita sentiasa sihat dan cergas.

Tanda-tanda mitokondria tidak berfungsi dengan bagus

  • penyakit jantung
  • strok
  • parkinson
  • kanser
  • darah tinggi
  • migrain
  • paru-paru berlemak
  • gout
  • sawan

Jika anda ada mengalami penyakit-penyakit seperti yang telah diterangkan di atas, jelas menandakan mitokandria anda tidak berfungsi dengan baik.


Oleh itu ada baiknya anda amalkan pengambilan Vivix  mulai sekarang agar boleh memulihkan sel-sel tubuh dan meningkatkan mitokondria.

Di bawah ini saya sertakan beberapa testimoni vivix yang membantu meningkatkan kesuburan suami isteri.




Testimoni Vivix #1

Testimoni Vivix #2



Jika anda ingin membuat tempahan atau ada sebarang pertanyaan dan konsultasi atau, anda boleh menghubungi saya;

call/sms/whatsapp 016 2222 531

NURUL HUSNA (follow saya FB)


Seandainya anda segan untuk berterus terang dan menghubungi saya, anda boleh terus membuat tempahan dengan klik pada icon di bawah.

Bila dah dapat barang nanti boleh hubungi saya untuk mengetahui cara pengambilannya.



Anda ingin dapatkan diskaun penjimatan sehingga 20% dengan setiap pembelian di atas?

Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran keahlian sebanyak RM79.50 untuk seumur hidup. Selain itu anda boleh menikmati pelbagai kelebihan sebagai ahli shaklee.

Boleh daftar sebagai ahli Shaklee DI SINI.

Sebelum saya meneruskan entri saya ingin tekankan di sini bahawa entri ini dikongsi bagi tujuan membantu kaum suami dan mengatasi hubunga...

0 comments: