Laman web jual Shaklee MURAH ?? Entah-entah TIPU. JANGAN TERPEDAYA !!

8/22/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Semalam saya dapat komen dari seorang pengunjung blog saya.. 

Katanya;


"Mahalnya shaklee ni..mesti tipu shaklee ni.."

Korang yang pengamal shaklee jangan pulak menggelabah.. Relax dulu.

Sebelum saya jawab spekulasi kat atas tu..saya nak tanya beberapa soalan..

Apsal emas tulen 999 tu mahal sangat ye?

Apsal cincin berlian tu mahal ye?

Siapa peminat handbag LV? 1 beg yang ori berapa 'k' yer?
Kenapa korang tetap beli handbag LV tu walaupun harganya riban2..tak takut tipu ke?

Kat pasar malam pun banyak handbag LV tu..baru RM10.


Dah nampak kan yang mana ori dan yang fake kan?

So nak kata shaklee ni tipu lagi ke?

Shaklee Tiruan
Jangan terpedaya dengan Shaklee yang dijual murah.

By the way sejak 2,3 bulan yang lalu saya perhatikan ada 1 website membeli belah online ada juga menawarkan produk shaklee yang jauh lebih murah dari harga ahli sendiri.

Produk ori ke tu?
Kalo beli LV fake tak lah memberikan kesan apa2..paling teruk pun bulan depan kena beli handbag baru..Sebab yang lama dah mula koyak rabak.

Cuba bayangkan kalau vitamin @ produk kesihatan yang tipu..selamat kah untuk korang makan? Macam mana kalau dah termakan produk yang tak selamat?

Saya bukan bertujuan nak takut2 kan anda. Tapi sekadar ingin mengingatkan anda supaya dapatkan produk shaklee hanya daripada pengedar yang sah sahaja. Anda bukan je akan dapat produk yang berkualiti bahkan konsultasi yang tip top secara berterusan.

Bayangkan kalau anda beli daripada laman web tersebut..dari mana kah anda nak dapatkan konsultasi dan aturan pengambilan vitamin tersebut. Akibatnya terpaksa buat muka tak malu hubungi pengedar sah yang lain.

Jika terdapat sebarang kekeliruan boleh hubungi saya


call/sms/whatsapp 016 2222 531


NURUL HUSNA (follow saya FB)

Semalam saya dapat komen dari seorang pengunjung blog saya..  Katanya; "Mahalnya shaklee ni..mesti tipu shaklee ni.." Kora...

0 comments: