PRODUK KECUTKAN BENGKAK TONSIL ANAK DALAM 2 HARI

8/02/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Seawal subuh tadi saya dapat whatsapp daripada regular customer saya merangkap downline shaklee saya juga.

Beliau antara customer yang paling bermakna buat saya. kerana saya gembira pertolongan saya sebelum ini memberi manfaat kepadanya. Dan sejak tu hubungan kami makin akrab..

Setiap ada di antara family dia yang tak sihat cepat-cepat je dia whatsapp saya untuk dapatkan konsultasi saya. (Sebenarnya ramai juga yang macam ni)

Walaupun saya bukan la berlatar belakangkan perubatan tapi saya share berdasarkan pengalaman dan pengetahuan saya.

Mungkin tips saya banyak membantu kot..tu yang beliau selesa dengan saya.

Kisahnya begini...
2-3 bulan lepas beliau whatsapp saya untuk dapatkan suplemen anaknya yang kerap demam dan ada masalah bengkak tonsil.


Sebelum ni anaknya yang sulong pun ada masalah macam ni tapi macam2 cara ikhtiar tak berkesan pun.

Masalah tonsil ni kebiasaannya berpunca daripada sistem imunisasi tubuh yang lemah. Jadi saya cadangkan beliau ambil nutriferon. Tapi masa tu saya kehabisan stok nutriferon so kena tunggu 4 hari untuk restok. Sebab masa tu hari sabtu.

Saya bercadang untuk bagi free sampel dulu sementara tunggu stok sampai. Tapi katanya boleh tunggu sampai hari selasa.

Nak dijadikan cerita esoknya saya dapat whatsapp lagi yang anaknya alami sesak nafas akibat tonsil membengkak teruk sehingga mengganggu laluan pernafasan.

Lepas habis kelas tuisyen saya terus ajak suami hantarkan jugak..jauh jugak rumah beliau di Seri Medan. Almost sejam perjalanan. Yelah Parit Raja ke Seri Medan bukan dekat. Tapi tak apa la..niat pun nak tolong.

Saya bagi 3 sacet dulu sementara stok sampai. Hari rabu saya masa saya pergi deliver stok yang diorder...bukan main excited beliau share perubahan positif anaknya...lihat testimoni pada gambar di bawah.





Saya pun syukur sangat sebab pertolongan saya tak sia-sia.


By the way apa dia nutriferon ni?


Apa yang special dan uniknya Nutriferon sehinggakan begitu cepat ia bantu menyembuhkan tonsil yang dah lama bengkak tu?

Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ianya merupakan supplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.


Siapa yang menciptanya?
Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.


Siapa yang perlukan Nutriferon?
Sesiapa sahaja yang selalu demam / rendah sistem imun dan sebarang penyakit yang berkaitan dengan imuniti/antibodi seperti flu, demam, cancer, asma.


Ia dihasilkan daripada ekstrak 4 jenis tumbuhan

Biji labu- merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh.
- menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser


Biji plantago asiatica- mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun


Honeysuckle Jepun- menentang pencerobohan virus dan kuman


Bunga sufflower- menghasil dan memperkuatkan keupayaan mikrofaj, memusnahkan virus dan kuman.

Untuk lebih lanjut tentang nutriferon ni boleh teruskan membaca DI SINI.


Testimoni Nutriferon lain:

Produk kecutkan bengkak tonsil

Produk tingkatkan antibodi anak

Produk untuk kayap

Produk tingkatkan sistem imun

Ubat demam denggi

Jika anda ingin membuat tempahan atau ada sebarang pertanyaan dan konsultasi atau, anda boleh menghubungi saya;

call/sms/whatsapp 016 2222 531

NURUL HUSNA (follow saya FB)


Anda juga boleh terus membuat tempahan dengan klik pada icon di bawah.

Ingin dapatkan diskaun penjimatan sehingga 20% dengan setiap pembelian di atas?

Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran keahlian sebanyak RM79.50 untuk seumur hidup. Selain itu anda boleh menikmati pelbagai kelebihan sebagai ahli shaklee.


Daftar sebagai ahli Shaklee DI SINI.


Seawal subuh tadi saya dapat whatsapp daripada regular customer saya merangkap downline shaklee saya juga. Beliau antara customer yang...

0 comments: