Produk yang merawat jerawat batu dari dalam dengan BERKESAN

8/12/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

produk menghilangkan jerawat

Kenapa dengan muka aku ni?? Sakit nya adoi!!!

Teruknya..sampai bernanah..berparut !!
Malulah nak keluar.... Pesanan tokey, kita kene setel masalah jerawat dulu..setelkan dari dalam dulu..kemudian baru luar..luka dari jerawat tu..lepas setel yg tu..baru kita ikhtiar nak pulihkan parut jerawat pulak k.

cara merawat jerawat batu

Garlic Complex

➡ Banyak kelebihan bawang putih. Tapi agak mustahil nak telan bawang putih yang mentah semata-mata untuk merawat jerawat.

➡ Jadi GARLIC COMPLEXadalah pilihan terbaik. Bawang putih cenderung untuk bertindak lebih baik pada bakteria jerawat dan mereka yang mempunyai kulit berminyak di mana pengeluaran minyak adalah berlebihan pada kulit yg membawa kepada jerawat.

➡ GARLIC adalah sumber antioksidan yang cepat dan powerful. Kesan ini boleh menghalang radikal bebas yang merosakkan sel kulit. Bawang putih juga bertindak sebagai pencair darah kerana kandungan salisilat. Ini membolehkan aliran darah yang betul dan meningkatkan kesihatan peredaran darah.

Sustained Release Vita C Plus


✔ Vitamin C membantu mengatasi kulit jerawat dengan 2 cara iaitu bertindak sebagai antioksidan dan menghasilkan kolagen. .
✔ Sebagai antioksida, Vitamin C akan menghalang sebarang radikal bebas dan kekotoran dari merosakkan kulit. Disebabkan kulit terdedah kepada pencemaran, toksin dan juga bertindak sebagai pintu keluar bagi toksin, maka ianya perlulah dilindungi secara konsisten.

✔ Radikal bebas yang meningkat di kawasan kulit akan meningkatkan pengeluaran sebum dan akhirnya jerawat terjadi. Haaa jadi adalah penting untuk mengawal the root cause of acne ni, itulah cara merawat yang betul!.



Jika anda ingin membuat tempahan SET JERAWAT BATU ini atau ada sebarang pertanyaan dan konsultasi, anda boleh menghubungi saya;

call/sms/whatsapp 016 2222 531


NURUL HUSNA (follow saya FB)

Kenapa dengan muka aku ni?? Sakit nya adoi!!! Teruknya..sampai bernanah..berparut !! Malulah nak keluar.... Pesanan tokey, kita kene ...

0 comments: