Suplemen VS Skincare

2/27/2018 unazack Husna 0 Comments



Dah guna Skincare perlu ke lagi ambil suplemen?

Sejak Youth Skincare berada di pasaran Malaysia
Dan sejak 1 per 1 testimoni pengguna Youth share keberkesanan Youth
Semua orang jadi excited dan tak sabar nak gunakan Youth.

Una risau pun ada jugak
Yelah, orang Malaysia ni majoriti obses dengan nak cantik
Jangan cakap orang la
Una sendiri pun suka nak cantik


Nanti pakat-pakat dah guna Youth
Dah happy dengan kesannya
Masing-masing melupakan suplemen
Masing-masing menganak tirikan vitamin C
Masing-masing pandang esp sebelah mata je
Masing-masing buat-buat tak nampak ostematrix
(Eh ostematrix untuk tulang la bukan untuk kulit)

Jangan ! Jangan !
Even dah guna skincare
Suplemen tetap kena continue
Skincare hanya fokus kecantikan kulit bahagian luaran je.

Yang dalaman tu?
Sape yang nak jaga kalau bukan suplemen.

Elok-elok gusi dah kuat
Tangan dah lembut
Dah tak kering menggelupas sebab sabun pencuci
Stop vitamin c kang
Muka je cantik
Tapi kulit tangan bersisik

Dah lama tak demam
Tak selesema
Stop vitamin c
Terus jangkit selesema dengan kawan-kawan.

So walaupun dah consume skincare
Suplemen tetap kena ambil
Badan tetap kena dapat cukup nutrisi
Melainkan korang tak pentingkan kesihatan la.

Jom order youth !!
Jom order suplemen !!

Love 💖
Una Zack
#cikgucantik
Founder Team Sirius Hebat

Dah guna Skincare perlu ke lagi ambil suplemen? Sejak Youth Skincare berada di pasaran Malaysia Dan sejak 1 per 1 testimoni pengguna ...

0 comments: