Tukang Urut Terunggul Batu Pahat

2/01/2018 unazack Husna 0 Comments



Baru-baru ada seorang kenalan tanya Una paggil siapa untuk mengurut semasa berpantang baru-baru ni.

Almaklumlah Una bukan orang tempatan so tak kenal sangat dengan tukang urut yang berpengalaman.
Ni pun direkemen oleh Farah Yin.

By the way Una memang cerewet bab mengurut ni.
Sebab Una ni jenis tahan sakit.
So kalau tak rasa 'sedap' memang lepas tu Una cari tukang urut lain la.

Tapi mengurut dengan kak Rosmawati Husien.
Lain daripada yang lain.


Apa yang lain nya?
Beliau seolah-olah ada deria ke6.

Beliau merasai sakit kita.
Selagi kita sakit
Selagi tu la beliau akan alami sakit tu.

So tak perlu kita nak banyak cakap bagitau kita tengah sakit kat mana-mana bahagian.
Pandai2 la beliau cari tempat sakit tu.
Yang best nya memang kena tempat sakitInsyaAllah lepas kena tangan beliau tu hilang sakit nya.

By the way Una ada resdung jugak
Sementara duduk mengurut tu telinga & hidung beliau dah gatal-gatal
Siap dengan selesema lagi
Padahal sebelum tu sihat je

Macam seolah-olah dia tolong keluarkan lendir sinus kita tu

Jadi kalau kawan-kawan sedang mencari tukang urut.
Boleh pm kak mawa 012-795 6151.

Tapi kalau nak vitamin untuk hilangkan lenguh & sakit sendi
Boleh hubungi Una
0162222531
SMS/CALL/WHATSAPP

Baru-baru ada seorang kenalan tanya Una paggil siapa untuk mengurut semasa berpantang baru-baru ni. Almaklumlah Una bukan orang tempat...

0 comments: