Cara efektif atasi masalah kulit wajah kering bersisik

11/18/2018 Unknown 0 Comments

Bila dah lepas bersalin anak ketiga ni baru la Una perasan, asal lepas habis pantang je mesti akan alami masalah kulit kering.

Rasa cekang je kulit bila tengahari. Macam masker tengah kering kat muka tu. Bersisik pulak tu. Dah macam ikan bawal. Menggelupas lagi pulak. Bila sapu compact powder lagi teruk la jadinya.  Stress yakmat !! Sebab macam bermisai je wei !! Ai akak la bukan bro.

Bila dah lepas bersalin anak ketiga ni baru la Una perasan, asal lepas habis pantang je mesti akan alami masalah kulit kering. Rasa cekang...

0 comments:

Sales 11.11 shaklee !!

11/10/2018 Unknown 0 Comments

Teringat haritu island hoping ke Pulau Beras Basah. Anak-anak memang dah mengidam nak mandi laut dan main pantai maka abi la yang kena teman.



Sebab si kecik Aaira tido masa tu. Mami meriba dia la kat tepi pantai di tengah panas.

Bila bot dah sampai,sementara dok mengemas barang tu abi bukak cite.

"Tadi diorang berkenalan dengan sorang budak ni. Abang cakap...."

Teringat haritu island hoping ke Pulau Beras Basah. Anak-anak memang dah mengidam nak mandi laut dan main pantai maka abi la yang kena teman...

0 comments:

Bagaimana cara yang efektif nak didik anak-anak solat

11/10/2018 Unknown 0 Comments



MENGARAH ATAU MENGAJAK?

Bila dah dapat title ibu bapa ni. Ramai yang start mengeluh. Sebab bila tiba cuti sekolah je. Anak-anak asyik mengadap tv tengok kartun. Atau mengadap gajet. Tengok youtube main game.

Buku? Langsung tak memandang

Time solat. Selagi suara tak naik macam petir tak bergerak-gerak.

MENGARAH ATAU MENGAJAK? Bila dah dapat title ibu bapa ni. Ramai yang start mengeluh. Sebab bila tiba cuti sekolah je. Anak-anak asyik ...

0 comments: