Kalau aku kaya...Nyanyian Hujung Minggu

12/03/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



Kalau aku kaya....
Bonus shaklee berjuta-juta..
Akan aku derma..
Vivix pada rakyat Malaysia..
🎵🎶🎼🎵🎶

Kenapa vivix?

Bak kata sahabat saya Azwana Mustafa vivix ni ALL IN 1..
1001 manfaat dalam sebotol vivix..
Vivix ni jugak ada superpower..
RESVERATEROL..
Yang mana boleh memperbaiki DNA badan kita..



Almaklumkan..
Kita selalu terdedah dengan persekitaran dan pemakanan yang tak sihat..

Bukan macam dulu..
Zaman nenek moyang kita
Dah 60,70 tahun pun still boleh bekerja di kebun
Alhamdulillah abah kat kampung pun dah umur 70 tahun lebih
Still boleh berkebun..

Tapi sekarang..
Umur baru 20,30 an dah meninggal
Akibat kegagalan jantung..
Kanser..
Leukimia...

InsyaAllah dengan vivix..
Sel dan DNA kita lebih sihat & kuat dihasilkan..
Bila sel sihat..
Organ pun berfungsi dengan cekap

Sememangnya hidup & mati di tangan Allah
Tapi kalau kita tau apa yang amalkan tak bagus
Tak sihat..
Why not kita cegah dari awal penyakit2 tu..

Tapi jangan risau..
Wahai sababat2 sekalian..
Doakan saya kaya dan dermawan..
InsyaAllah saya akan bagi korang vivix setiap seorang..

Kalau aku kaya.....aaa🎵🎼🎼🎶
Korang jangan gundah gulana..
Minta vivix kat aku je..
Sama2 kita awet muda....
🎶🎶🎼

Kalau aku kaya.... Bonus shaklee berjuta-juta.. Akan aku derma.. Vivix pada rakyat Malaysia.. 🎵🎶🎼🎵🎶 Kenapa vivix? Bak kat...

0 comments: