Kenapa setiap orang perlu buat bisnes sampingan mulai 2017?

9/27/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



Semalam..
Saya cuma ada cash RM100.
Masa nak ambil anak sekolah tengok meter petrol dah berkelip-kelip..

Balik dari ambil anak2 singgah one stop nak beli barang dapur..total dah RM27

Lepas tu singgah shell
Refill petrol RM50

So baki RM23

Balik rumah tengok beras dah nak habis..
Minyak masak boleh la tahan lagi seminggu..

Balik dari tuisyen ajak husband beli beras dan beberapa barang dapur kering..
Total RM60 lebih..



Bayangkan sehari berbelanja dah lebih RM100.

Barang dapur tetap kena beli..
Tak kan hari2 nak beli je..
Belanja besar nanti..

Tu pun belom hujung bulan dah sesak..
Mujur ada bisnes shaklee..

Atleast poket saya terisi jugaklah..
Boleh bantu husband isi petrol untuk si viva dan beli barang dapur..

Nak harapkan suami 100%..
Beliau pun ada hutang rumah, kereta dan lain2 yang nak kena setel lagi..

Sebagai rakyat marhaen rasanya semua orang dah jenuh berjimat dah..
Tapi masalah nya kita ditekan dari segala sudut..
kiri kanan atas bawah..
Keluar selangkah dari rumah je pun dah kena cukai..
Tak kan nak terperap dalam rumah je..
Dok dalam rumah pun ada cukai jugak..

Sebenarnya tahun 2017 ni bukan lagi masa untuk kita terus berjimat cermat..
Tapi dah tiba masanya kita bijak menjana lebih pendapatan..
Kalau terus-terusan nak berjimat pun stress jugak weh..

Saya sentiasa membuka peluang kepada sape2 je yang nak jana pendapatan harian mingguan dan bulanan bersama shaklee..

Atleast 1 bahagian belanja bulanan anda dapat dicover dengan part time bisnes ni...

Nak sertai saya jalankan bisnes online?
Jangan risau..saya akan bimbing anda step by step..

Hanya perlu bertindak segera dengan menghubungi saya..

Call/SMS/WhatsApp: 016-2222531
http://nurulhusna.wasap.my

Semalam.. Saya cuma ada cash RM100. Masa nak ambil anak sekolah tengok meter petrol dah berkelip-kelip.. Balik dari ambil anak2 sing...

0 comments: