Penawar Demam Denggi Mujarab Seawal 2 HARI !!

9/25/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



Sejak minggu lepas dah lebih 3 orang customer minta saya cod nutriferon.

Minggu lepas 1 di hospital batu pahat..1 di hospital kluang. Hari ni seorang lagi bapa minta cod di hospital batu pahat pula.

Semuanya gara-gara demam denggi.

Suatu ketika dulu saya pernah dimarahi sebab 'memandai-mandai' suggest berikan nutriferon kepada penghidap demam denggi.


Sebagaimana kebanyakan orang 'memandai-mandai' berikhtiar dengan sup ketam dan air daun betik begitu jugaklah nutriferon.

http://bit.ly/2e0Pc5S
http://bit.ly/2e0Pc5S

Sebelum saya nak suggest saya dah study habis dah dan sebenarnya dah terlalu banyak testimoni berjaya dengan nutriferon. Rata2 berikan feedback dalam masa 2 hari platelet dah naik dan dah boleh discaj dari wad.

Nutriferon berfungsi dengan meningkatkan sistem imun tubuh untuk menjadi lebih resistant kepada virus demam denggi. Jadi tubuh akan jadi lebih 'kebal' dan secara tak langsung fungsi badan back to normal dan platelet akan naik semula.

Dalam nutriferon juga langsung tak ada walau secebis dadah. Semuanya 100% tumbuhan organik seperti biji labu, biji plantago, bunga honeysuckel Jepun dan bunga Safflower.

Tumbuh-tumbuhan je kot. Lagipun nutriferon ni dihasilkan setelah 40 tahun kajian oleh Dr. Yasuhiko Kijima. 40 tahun tu !! Bukan sehari dua atau setahun dua baru.

Sup ketam & daun betik tu pn baru setahun dua ni je kot masyarakat kita temui khasiat nya.

Testimoni nutriferon untuk demam denggi

Testimoni demam denggi


Ketahui cara nak rawat demam denggi tanpa ubat dalam video di bawah.
Selamat menonton.




CARA ORDER NUTRIFERON SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke <NUTRIFERON SHAKLEEini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.



Untuk tutorial step by step menggunakan eSell boleh lihat di sini;



Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang vitamin mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Batu Pahat, Benut, Pontian, Kluang, Ayer Hitam, Parit Raja dan lain lain tempat di sekitarnya, saya merupakan pengedar Shaklee Batu Pahat, Benut, Pontian, Kluang, Ayer Hitam, Parit Raja dan lain lain tempat di sekitarnya.
Call/SMS/WhatsApp: 016-2222531

Anda juga berpeluang untuk mendapatkan FREE konsultasi sebelum dan selepas!

Sejak minggu lepas dah lebih 3 orang customer minta saya cod nutriferon. Minggu lepas 1 di hospital batu pahat..1 di hospital kluang. ...

0 comments: