Cara dapatkan kulit wajah yang cantik, cerah, bebas jerawat dan awet muda bak gadis remaja sweet 17 teen

1/11/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Semua ladies2 memang obses nak cantik betul tak. Sape yang tak nak cantik betul tak? Sape yang tak kulit wajah yang cantik, cerah, glowing2 gitu dan paling penting sentiasa nampak muda. Paling best kalo muka tak de jerawat langsung walau sebijik. Ye tak??

tips nak cantik

Meh saya tolong. Bukan mahal sangat aih.. Yang paling penting kaedah ni paling MURAH, SELAMAT, dan SEMULA JADI. Sure lepas ni ramai yang confuse umur korang. Sure ingat korang still muda remaja. Serius jujur dengan korang, ramai yang tak caya umur saya dah 30 pun tahun ni. Ramai yang ingat saya kahwin lepas SPM sebab nampak muda lagi tapi anak dah 2 pun. SENYUM LEBAR jela kan.

Senang je rahsia saya adalah Sustained Release Vita C Plus shaklee je..(^_^)

Kenapa  Sustained Release Vita C Plus shaklee??


Sustained Release Vita C Plus shaklee sangat unik sebab berasaskan daripada jagung. Jangan tak tau jagung pun kaya dengan  vitamin c dan paling penting jagung tidak berasid so sangat sesuai untuk pesakit gastrik. Selain tu, vitamin C di dalam jangung lebih mudah diserap oleh badan.

Selain daripada jagung ada jugak campuran buahan citrus seperti lemon, oren, anggur dan hesperidin yang kaya dengan bioflavanoids kompleks. Fungsi bioflavanoids ni berperanan membantu menentang radikal bebas. Semua tahu kant kita kerap terdedah dengan serangan radikal bebas ni especially daripada pencemaran, pemakanan yang tidak sihat dan juga daripada stress. Ni yang punca jerawat naik berleluasa kat muka comel korang tu.

tips nak cantik


Jadi kita memang digalakkan untuk mengambil suplemen  vitamin C sebab badan kita tak produced Vitamin C dan pilihan TERBAIK adalah Sustained Release Vita C Plus daripada shaklee. Yang mana dengan pengambilan 1 biji setiap hari, membuatkan;

kulit wajah anda lebih licin, cerah, tegang dan lembut.
membantu mengecutkan jerawat
meningkatkan sistem imun dan daya tahan badan terhadap demam dan selesema.
membantu mengurangkan alahan dan resdung
mengatasi masalah ulser mulut dan gusi berdarah.

vita c untuk kulit cantik


Apa yang special nya Sustained Release Vita C Plus ini adalah setiap tablet nya mengandungi 500 mg vitamin C yang mana sama seperti anda mengambil 7.5 biji oren segar termasuk kulitnya.

Kenapa ia dipanggil Sustained Release?


Ia kerana setiap sejam ia akan melepaskan sebanyak 100mg atau bersamaan 1.5 vitamin C ke dalam tubuh kita. Ini membuatkan tubuh kita sentiasa menerima bekalan vitamin C.

Nak lagi best korang boleh ambil 1 tablet Vita C setiap 5 jam. Sebab saya dah pernah buat dan hasilnya sama macam kalau kita ambil Shaklee Collagen Powder. Tau tak kenapa?? Vitamin C ni sebenarnya salah satu manfaat dia merangsang pembentukan kolagen.

Setiap botol mengandungi 180 biji mampu bertahan sehingga setengah tahun. SANGAT MENJIMATKAN ..

BEST KAN ?? BEST KAN??


Nak lagi best ambil full set, set cantik macam dalam poster kat bawah ni. Gerenti lepas ni parut jerawat korang hilang. Dan paling best time nak ABC sebijik jerawat pun segan nak singgah kat pipi comel korang tu.. 

vita c untuk kulit cantik

Excited kan?? Tunggu apa lagi...call saya sekarang.. nombor ada tertera kat poster tu.. Mana tau time korang call ni tengah promosi memang save bajet la.. 

Lagi lambat anda bertindak, lagi lama masa diambil untuk mengatasi masalah anda.


NURUL HUSNA (follow saya FB)


call/sms/whatsapp 016 2222 531


Semua ladies2 memang obses nak cantik betul tak. Sape yang tak nak cantik betul tak? Sape yang tak kulit wajah yang cantik, cerah, glowing...

0 comments: