Cara merawat buasir yang paling COOL, MURAH, BERKESAN dan Confirm TAK SAKIT LANGSUNG

1/27/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Baru-baru dalam group Whats App ada berkongsi cerita pasal masalah buasir. Dan ofkos la saya join sekali. Sebabnya sejak sekolah menengah saya ada masalah buasir sampai terkeluar isi tu. Walaupu asalnya masalah buasir saya cuma terkeluar isi sikit je, tapi kalau sembelit datang part-part yang lain boleh terkeluar sampaikan nak duduk pun sakit. Especially lepas bersalin anak sulong.

Punca buasir saya, sebabnya masa form 4 @ form 5 dulu saya suka sangat makan laksa pastu makan dengan cili burung. Akibat dari tu saya selalu berak berdarah, akibatnya berlaku la buasir luaran. Actually lepas kahwin, hubby pun takut nak tengok. Tapi baguslah coz dia boleh tambah ilmu dan boleh terangkan kepada studen dia tentang buasir masa mengajar.

Gambar Ihsan Google

Tapi yang paling MENARIK dan COOL bila mana, lepas berpantang anak kedua buasir saya hilang GHAIB macam tu tanpa sedar. MAGIK TAK ??

Saya tak lah guna ILMU MAGIK apa-apa pun. Cuma masa berpantang anak kedua saya adan consume SET BERSALIN SHAKLEE. Masa tu SET BERPANTANG yang saya ambil, Zinc Complex, Ostematrix, Vita-Lea dan B-Complex. 

Pada mulanya saya tak perasan ni yang ada di antara vitamin ni yang memainkan peranannya. Semuanya saya tau lepas saya jadi SID (Shaklee Independent Distributor). Selepas study satu persatu manfaat dan kandungan setiap vitamin baru saya sedar yang buasir saya alami lebih 14 tahun dah sembuh sekelip mata dalam masa kurang 2 bulan.


Vitamin mana yang dah buat kerja nya tu??


Untuk pengetahuan anda ini adalah kerja Zinc Complex (vitamin paling murah tapi paling hebat) dan Ostematrix (vitamin feveret saya, nak tau kenapa nanti saya share ek).


Apa manfaat kedua-duanya dalam masalah buasir ?

set buasir

Zinc Complex, fungsinya untuk menyembuhkan luka dari dalam. So bila luka dah sembuh, otomatik isi buasir yang terkeluar tu jadi kecut.

Ostematrix pulak membantu melembutkan sistem pembuangan. Jadi salur pembuangan taklah terlalu stress semasa najis nak dikeluarkan. So bila kita tak push terlalu kuat, part-part kat dalam tu tak la sampai terkeluar lagi.

Jadi, korang yang ada masalah buasir jangan tunggu lagi. Jangan jadi macam saya 14 tahun biar masalah berterusan. Dan sebenarnya kalau dibiarkan bahagian tersebut lebih terdedah kepada serangan kuman yang berisiko kepada penyakit serius lain.


Berapa harga kedua-dua vitamin ini ?

set buasir
Zinc Complex - RM 33.75 (120 biji)


Ostematrix - RM 61.00 (120 biji)


Jadi tunggu apa lagi? Hubungi saya segera pada no yang tertera di bawah. Lagi lambat anda bertindak, lagi lama masa diambil untuk mengatasi masalah anda.

NURUL HUSNA (follow saya FB)


call/sms/whatsapp 016 2222 531



Baru-baru dalam group Whats App ada berkongsi cerita pasal masalah buasir. Dan ofkos la saya join sekali. Sebabnya sejak sekolah menengah...

0 comments: