Ubat untuk hilangkan sakit gigi dengan segera

6/02/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 3 Comments

Sakit gigi adalah gejala yang tidak asing lagi. Setiap peringkat umur pasti akan mengalaminya termasuklah wanita hamil atau mengandung. Apabila diserang sakit gigi, segala kerja, aktiviti akan terbantut dalam erti kata lain tak senang duduk jadinya.

Apa yang sering kita fikirkan ketika mengalami sakit gigi? Sudah tentulah berharap agar rasa sakit itu cepat mereda dan hilang. Walau apa pun caranya kita sanggup mencuba. Tapi hasilnya sama je. Tetap tak ada perubahan.

Bagaimana cara untuk menghilangkan sakit gigi?


Perkara pertama yang akan terlintas ialah berjumpa dengan doktor gigi. Tapi ramai di antara kita yang takut untuk berjumpa doktor gigi, dan lebih memilih untuk mengubatinya sendiri. Apabila sakit gigi sudah kerap sangat dan sudah tidak dapat tahan sakit lagi, barulah nak pergi berjumpa dengan doktor.


Mungkin ada di antaranya bukan lah takut nak jumpa doktor, tapi bila prosedur perlu buat appointment dulu, itulah antara sebab utama tak nak jumpa doktor gigi.

Dengan sukacitanya saya sudi nak berkongsi ubat untuk hilangkan sakit gigi dengan segera. Di bawah ni adalah testimoni seorang ibu hamil yang mengalami telah mengalami sakit gigi sepanjang trimester pertama kehamilannya.

Alhamdulillah selepas beliau mengambil vitamin ini...sakit gigi dan bengkak gusi telah hilang.





Apakah vitamin @ ubat yang telah beliau ambil?
Di bawah ini adalah set vitamin shaklee yang telah membantu ribuan penggunanya yang mengalami masalah yang sama (sakit gigi).




Apa yang terkandung dalam Set Sakit Gigi ini?

1. Vita-C Plus



Vitamin C adalah vitamin yang penting untuk memelihara kesihatan tulang dan gigi. Ia juga meningkatkan keupayaan badan dalam merawat luka dan memelihara gusi daripada jangkitan virus dan bakteria.

Harga: RM92.50

Kuantiti : 180 biji tablet

2. Ostematrix

Ostematrix mengandungi kalsium yang tinggi, amat penting untuk mengekalkan kekuatan tulang dan gigi. Pengambilan ostematrix juga dapat meredakan bengkak pada gusi disebabkan oleh jangkitan kuman.


Harga: RM61

Kuantiti : 120 biji tablet

3. Garlic Complex

Pengambilan kapsul bawang putih sebagai antibiotik semulajadi untuk masalah sakit gigi sememangnya telah dipraktiskan di luar negara bagi masalah gigi yang disebabkan oleh jangkitan kuman dan bakteria pada pulpa dan enamel.

Kandungan alisin di dalam bawang putih memainkan peranan penting sebagai antibakteria dan antibiotik semulajadi untuk membunuh bakteria yang menyerang enamel dan pulpa gigi.



Harga: RM47.50


Kuantiti : 60 biji tablet

==========================================
Berikut adalah sebahagian testimoni pelanggan Set Sakit Gigi saya yang lain;
Testimoni #1


Testimoni #2

Dah tak tahan lagi menanggung sakit gigi? Ingin dapatkan produk ini segera?

Hubungi saya untuk konsultasi dan tempahan;

call/sms/whatsapp 016 2222 531


NURUL HUSNA (follow saya FB)


Ataa boleh juga terus klik pada icon di bawah.






Ingin dapatkan diskaun penjimatan sehingga 20% dengan setiap pembelian di atas?


Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran keahlian sebanyak RM79.50 untuk seumur hidup. Selain itu anda boleh menikmati pelbagai kelebihan sebagai ahli shaklee.

Sakit gigi adalah gejala yang tidak asing lagi. Setiap peringkat umur pasti akan mengalaminya termasuklah wanita hamil atau mengandung. Apab...

3 comments:

  1. Sy pernah sakit gig time preggy... Memang sakit sangat!!! Time tu sanggup buat apa saja utk hilangkan sakit tu.. Tapi time tu sy belum kenal shaklee lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. So sekarang dh stat consume shaklee yer..macam mana efek nya?

      Delete
    2. So sekarang dh stat consume shaklee yer..macam mana efek nya?

      Delete