My favourite Ketika Cinta Bertasbih

4/10/2018 unazack Husna 0 Comments

Dalam banyak-banyak filem
Ketika Cinta Bertasbih ni antara filem feveret Una



Disebabkan minat sangat
Drama bersiri nya pun Una follow

Tak perlu nak cite sinopsis cite nya lagi dah
Rasanya semua orang tengok kan

Disebabkan cite la ni la Una minat Oki Setiana Dewi

Kalau nak diskus pengajaran daripada cerita ni
Sangat banyak sebenarnya


Azam
Walaupun bertahun di Universiti Al Azhar
Sebab tak lulus ujian akhir
Tetap tak putus asa
Sebab dia tau dia la harapan keluarganya
Jadi dia mesti pulang dengan segulung ijazah

Pada masa yang sama
Jalankan bisnes
Untuk tanggung perbelanjaan pengajian nya dan adik-adik nya di Indonesia.

Kuat sangat semangat nya.

Dalam mencari jodoh
Pun dia tak putus asa
Walaupun berkali-kali di reject
Mungkin bukan jodoh

Banyak sangat nak dicerita kan
Tapi Una memang kagum ketabahan azam

Menitis jugaklah air mata
1st masa Hafiz bagitau dia lulus ujian.
Macam dapat feel perasaan dia tu
Sebab dia terus sujud syukur

Kedua masa Husna bagitau yang ibu nya dah meninggal.

3rd masa azam berserah pada Allah untuk serahkan pada pak kiyai (ayah ana) untuk carikan dia jodoh.

Dalam banyak-banyak filem Ketika Cinta Bertasbih ni antara filem feveret Una Disebabkan minat sangat Drama bersiri nya pun Una follo...

0 comments: