Surirumah pun kena pandai cari duit

4/10/2018 unazack Husna 0 Comments

Bila bergelar surirumah ni
Orang nampak betapa bahagianya kita
Tak payah kerja
Setiap bulan suami bagi duit nafkah.

Yer memang bahagia
Sebab anak membesar depan mata
Dapat urus rumah tangga sendiri
Masa yang fleksibel.

Tapi di sebalik tu
Ramai yang tak tau
Setiap hari setiap bulan
Suri rumah terpaksa telan air liur je
Setiap kali tengok baju, tudung, barang kosmetik lalu kat wall fb, ig
Tu kalau yang aktif di media sosial


Yang tak bersosial media pun sama je
Pergi pasar nak beli ikan
Ternampak blouse cantik
Tengok harga RM35, RM49
Tu pun dah rasa mahal

Berbisik kat hati
"Tak ada ke baju yang RM10? Dah lama tak merasa nak beli baju baru."

"Duit husband bagi cukup-cukup je nak beli barang dapur dan buat belanja anak."

Nak minta duit lebih kang, kesian kat suami.
Kerja penat-penat.
Gaji nak bayar loan kereta, sewa rumah
Bil api, air, telefon
Baki cukup-cukup je buat isi minyak kereta pergi kerja.

Bagi sesetengah suami
Mungkin mengharapkan isteri minta itu ini
Menunjukkan bahawa sang isteri bergantung harap pada suami

Sementara suami ada di sisi
Sihat bekerja mencari rezeki
Boleh la
Seandainya sesuatu berlaku pada suami atau rumah tangga?
Nak bergantung harap pada siapa?

Sebab itu la di zaman sekarang
Walaupun bergelar surirumah
Ramai yang mengambil peluang berbisnes kecil-kecilan secara online.

Dari satu bisnes ke satu bisnes buat
Pendapatan yang dapat sekadar cukup untuk buat beli baju baru je.
Nak keluarkan keluarkan modal buat bisnes sendiri
Tak berduit pulak.

Oleh sebab masalah begini la
Una melancarkan projek
SKUAD SURIRUMAH BERGAJI ni
Bagi membantu suri rumah menjana income yang tidak terhad dengan bisnes shaklee.

Skuad surirumah bergaji


Jika anda tiada modal
Kita bermula dengan tiada modal

Jika jadual harian anda tak menentu
Sibuk dengan urusan rumah tangga
Kita jalankan bisnes mengikut masa anda.

Jika anda tak berkenderaan untuk keluar uruskan bisnes
Kita jalankan sepenuhnya dari rumah

Sebab itu lah ribuan ibu-ibu masih tetap dapat jana pendapatan walaupun sedang beroantang 44 hari.
Tidak kurang juga mereka yang sibuk dengan tugas hakiki
Tetap berjaya dalam bisnes ni
Walaupun ketika di pejabat nak pegang fon pun tak sempat.

Una mengalu-alukan anda untuk menyertai skuad ni.
Lagi pula tak lama lagi kita bakal memasuki bukan ramadhan
Sudah pasti raya ni banyak duit nak guna
Nak beli baju raya
Nak allocate duit raya lagi.
Jadi inilah peluang nya.

Jangan tunggu lagi !!
Hubungi Una sekarang
Call/SMS 0162222531
http://skuadbuatduit1500.wasap.my



Lagi cepat anda bermula
Lagi cepat anda dapat kumpul duit raya

#SkuadSurirumahBergaji

Bila bergelar surirumah ni Orang nampak betapa bahagianya kita Tak payah kerja Setiap bulan suami bagi duit nafkah. Yer memang bahagia ...

0 comments: