PMS : Projek Memikat Suami (Part 1)

6/18/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



Buat semua pembaca sekalian kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai PMS. PMS di sini bukan bermaksud Pre Menstrual Sindrome atau makna dalam bahasa melayu nya Sindrom Pra Haid. Untuk kali ini PMS bermaksa Projek Memikat Suami.
projek memikat suami

Nak memikat suami pun kena ada projek juga ke ??

Of course la. Memikat suami dapat pahala tau daripada dok memikat lelaki bukan muhrim kat luar sana dosa je yang dapat.

Meh sini saya terangkan satu per satu projek ni.

Projek ini terdapat beberapa misi. Bagi sesetengah wanita terdapat beberapa misi yang boleh skip. Dan ada juga daripada semua misi dia boleh gabungkan menjadi 1 misi yang MELETOP.

MISI # 1 :: : MISI MENGURUSKAN BADAN

Misi ini mengambil masa sekurang-kurangnya 3 bulan atau mungkin juga sehingga setahun. Apa yang anda perlukan dalam MISI # 1 ini?

projek memikat suami

Dalam misi ini terdapat 3 kategori yang anda perlu laksanakan iaitu;

#1 Membakar

Dalam kategori membakar anda di beri pilihan samada untuk menggunakan senjata rahsia LECITHIN atau OMEGA. Beza kedua-dua senjata ini adalah Lecithin seperti kereta perisai manakala Omega seperti jet perang. Yang mana satu pilihan anda tepuk dada tanya iman.

#2 Membuang

Selepas semua musuh telah kita perangi kita hendaklah nyahkan anasir-anasir tersebut dari badan kita. Kali ini anda memerlukan medium ALFALFA COMPLEX ataupun HERB-LAX. Beza kedua-dua medium ini pula Alfalfa adalah untuk menyingkirkan toksin dalam badan manakala Herb-Lax adalah sebagai pelawas yang menyucikan usus kita. Jadi selepas ini tiada lagi sembelit.

#3 Membina

Setelah semua musuh disingkirkan anda perlu memperkuatkan bala tentera anda dengan membina otot walaupun setelah penat berperang. Jadi bagaimana nak mempersiapkan bala tentera anda? Di sini terdapat 2 langkah yang pertama amalkan minum Chinch - Shake Mix supaya otot kita tidak menggelebeh dan kembali pejal. Dan yang kedua amalkan meminum ESP sebelum makan bagi membanteras musuh tersembunyi. Fungsi ESP adalah memberikan rasa kenyang yang berpanjangan dan bekalan tenaga walaupun tiada makanan berat diambil.

Adakah anda cukup kuat untuk melaksanakan misi ini? Untuk menjayakan misi ini terdapat beberapa syarat yang diperlukan iaitu consistency, dicipline, determining dan yang paling penting MONEY.

Jika berminat hubungi nombor yang tertera seperti di bawah atau klik Di Sini.

projek memikat suami





Buat semua pembaca sekalian kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai PMS . PMS di sini bukan bermaksud Pre Menstrual Sin...

0 comments: