Cara untuk berikan anak-anak Omega Guard tanpa risiko tercekik kapsul

3/20/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Sebelum ini saya ada berkongsi petua bagaimana menghilangkan batuk anak dalam masa 3 jam. Anda boleh klik link di bawah untuk mengetahui lebih lanjut.

Petua menghilangkan batuk anak-anak secara berkesan dalam masa 3 jam supaya tak perlu berperang untuk bagi makan ubat lagi


Pernah ada yang bertanyakan kepada saya macam mana nak bagi anak mereka makan Omega Guard ni. Maklumla, Omega Guard ni dalam bentuk kapsul so bukan semua kanak-kanak boleh telan atau kunyah macam tu je..

Jadi entri kali ni saya nak share cara beri anak-anak makan omega guard tanpa perlu risau tercekik. Kalau nak tau , ada sesetengah kanak-kanak tu pantang jumpa Omega Guard ni sampai mak diorang kena sorok botol Omega Guard sebab jika dibiarkan, boleh habis sebotol tu dimakannya dalam satu masa. Suka sangat meletop dalam mulut dan sedap macam ikan katanya. Samalah macam anak lelaki saya. Aduhai..




Yang seorang ni dah rasa diri tu besar padahal baru setahun 2 bulan. Nak makan sendiri...kalau saya pecahkan dia ngamuklah. Jadi saya pastikan lepas kapsul pecah dalam mulut saya cepat-cepat minta dia keluarkan. Bila dah 2,3 kali ajar sekarang dia dah pandai keluarkan dan terus buang gelatin tu dalam tong sampah.

Antara cara lain nak bagi anak-anak makan Omega Guard..
Cucuk dan titiskan ke dalam susu.
Cucuk dan campur dalam makanan kegemaran seperti sup dan bubur nasi.

tips untuk anak sihat


Peringatan, faedah-faedah Omega Guard boleh hilang dalam suhu yang terlampau tinggi ye. So elakkan dari campur dalam minuman atau makanan yang masih panas. Campur dalam suhu yang suam takpe.

Kelebihan Omega Guard ni selain boleh hilangkan batuk berkahak dan selsema pada kanak-kanak, ia juga bantu tingkatkan kecergasan otak dan daya fokus..Ia juga bagus untuk kanak-kanak ADHD atau hiperaktif. Lain kali saya cerita tentang Omega Guard untuk atasi masalah ADHD ni ye...


AMARAN : Omega Guard ni hanya untuk kanak-kanak yang berusia 1 tahun dan keatas.

Untuk bayi di bawah umur 1 tahun, adalah penting untuk ibu yang mengambilnya, kerana manfaat daripada Omega Guard boleh disalurkan melalui susu ibu.

Sebarang pertanyaan , konsultasi berkenaan masalah di atas oleh hubungi saya;



NURUL HUSNA (follow saya FB)

call/sms/whatsapp 016 2222 531


Sebelum ini saya ada berkongsi petua bagaimana menghilangkan batuk anak dalam masa 3 jam. Anda boleh klik link di bawah untuk mengetahui le...

0 comments: