Pencuci muka paling SELAMAT DAN BERKESAN dalam abad ini yang dapat elakkan jerawat singgah kat muka lagi

3/05/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Kecantikan kulit wajah tidak hanya bergantung kepada solekan semata-mata tetapi ianya harus bermula dari asas penjagaan wajah terutamanya teknik pembersihan muka. Secara sedar atau tidak proses pembersihan wajah merupakan prosedur penjagaan kulit paling kerap dilakukan iaitu dua kali sehari.

Secara kasarnya bermakna dalam setahun selama 365 hari, sekurang-kurangnya kita membersihkan wajah sebanyak 730 kali.

Tetapi kesalahan paling sering dilakukan wanita adalah malas membersihkan sisa solekan terutama saat pulang bekerja atau selepas menghadiri majlis. Apa yang lebih malang lagi, ada di antara kita dengan sewenang-wenang nya menggunakan sabun mandi untuk membersihkan wajah.

Mungkin ramai yang belum tahu Shaklee mempunyai produk penjagaan kulit selain dari produk berbentuk vitamin. Kalau vitamin untuk penjagaan kulit dari dalaman, bahagian luaran kulit pula jangan dianak tirikan. Untuk itu entri kali ini ingin berkongsi kebaikan pencuci muka NutriWhite Shaklee– Gentle Deep Foaming Cleanser.





Sejak dari zaman remaja sudah pelbagai jenama pencuci muka yang saya guna....Bermula dari Snow hezeline, safi (packaging lama yang warna hijau tu), antara terbaru, simply siti, nano white, garnier....

Kesannya sama je....masa tu masih lagi belajar dan duit pun mak dan abah yang bagi so sudah semestinya cari yang murah.memang la murah tapi 2 bulan sekali kena repeat order...pada saya cukup la sekadar kotoran kat muka di cuci dahla...

Tapi tak seperti nutriwhite, kulit wajah makin lembut, tegang, t zone dah bebas dari minyak, dan paling penting BEBAS PARABEN.

Apakah keistimewaan produk ini?



  • Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih

  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan

  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan

  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen

  • Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas

Saya rasa agak terkejut ketika saya berjaya miliki pencuci muka Nutriwhite Shaklee ini. Apa taknya saiznya agak besar 150 ml. Tapi berbaloi-baloi. Guna sedikit saje tak sampai pun sebesar kacang hijau dah berbuih banyak. Macam ni bolehla guna sampai setahun.

Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dgn Nutriwhite Shaklee. Kulit pun rasa lembut dan licin. Cuma satu saja yang tak best sebab tiada haruman wangian. Saya rela abaikan haruman wangian ini kerana pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya. Memang selamat untuk kulit muka kita.

Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII. Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.

Orang kata, "Tak kenal maka tak cinta! Sudah kenal pasti tangkap cinta!" Apa tunggu lagi, Jadikan ia amalan harian dan cucilah wajah anda dengan pencuci muka Nutriwhite Shaklee sekarang.



Sejak saya menggunakan set penjagaan nutrinwhite saya tak cari dan pilih yang lain dah. Nutriwhite adalah pilihan utama saya.

Jom kita tengok apa kata pengguna NUTRIWHITE yang lain.


pencuci muka terbaik


pencuci muka terbaik

PENCUCI MUKA TERBAIK


Jadi tunggu apa lagi? Milikilah 1 set produk Nutriwhite ini segera. Hubungi saya segera pada no yang tertera di bawah untuk tempahan. Lagi lambat anda bertindak, lagi tipis peluang anda kerana SET NUTRIWHITE ni selalu SOLD OUT di pasaran.

NURUL HUSNA (follow saya FB)

call/sms/whatsapp 016 2222 531

Kecantikan kulit wajah tidak hanya bergantung kepada solekan semata-mata tetapi ianya harus bermula dari asas penjagaan wajah terutamanya t...

0 comments: