KENAPA VIVIX NI DIKATAKAN TONIK TERBAIK MERAWAT PELBAGAI PENYAKIT

3/05/2015 nurul husna 0 Comments

Kata orang vivix ni TONIK AJAIB..

Akibat terlalu ajaib nya dia, saya nak try jugak eksperimen letak kat freezer. Memang terbukti sirap dia tak beku padahal ais dah mengeras di sekeliling botol.

Jangan terkejut sangat, sebab kalau orang yang belajar sains dia tak heran punya..ini menunjukkan takat beku vivix lebih rendah dari ais..

Tapi hasil simpanan dalam freezer ni membuatkan rasa Vivix lagi sedap.

MENJAWAB KEPADA PERSOALAN MENGAPA VIVIX TIDAK MEMBEKU

Pernah dengar tak, kalau nak uji ketulenan sesuatu pati, letak dalam freezer. Tengok beku atau tidak. Contoh madu, nak tahu asli atau tidak, try la letak dalam peti sejuk atas tu. Kalau beku sah ada campuran gula ke, air ke.

Tapi kalau tak beku? masih cair walau berapa lama sekalipun dalam freezer.. itu lah bukti pati itu tulen.. takde langsung bahan kimia.. benar-benar jus. ekstrak.. tanpa campuran air dan sebagainya..
That's VIVIX. Ye itulah dia VIVIX..  Bayang kan selama lebih 24 jam..masih cair..masih boleh mengalir..Ini lah bukti bahawa...VIVIX is

✓ 100% ekstrak anggur muscadine yg size sebiji kdg2 mcm bola golf.. anggur mahaiii ni weh🍇

✓ 100% ekstrak purple carrot..

✓ 100% ekstrak europian elderberry...

✓ 100% ekstrak polyganum cuspidatum...

Jadi tolong jangan tanya kenapa makan VIVIX hari-hari kulit muka boleh cantik..Kusam jadi glowing.. Jerawat dan segala parut boleh pudar...

Tolong jangan hairan kenapa ramai mantain kurus dengan VIVIX..

Tolong jangan pelik kenapa  doctor kata awet muda, dan beritahu yang darah cantik je sejak amalkan vivix..

Kata orang vivix ni TONIK AJAIB.. Akibat terlalu ajaib nya dia, saya nak try jugak eksperimen letak kat freezer. Memang terbukti sirap ...

0 comments: