Ubat kencing manis untuk mak. Luka di kaki makin sembuh.

4/15/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Ubat kencing manis untuk mak

"Nana! Nana!"

"Oh mak kau!! Terkejut aku."

Tiba-tiba ada orang tepuk aku dari belakang..terkejut panda la aku..

"Ni Nana kan?"

"Aah..sape ni yer? Muka macam familiar tapi saya lupa la sape.."

"Weh..ni aku la..Fad."

"Fad? Fadilah?"

"Yelah..Fad mana lagi.."

"Ya Allah sori weh..aku betul2 tak cam tadi..lagi pun dah lama giler kita tak jumpa kan..hang pun dah lain"

"Mau nya tak lain..dulu saiz M. Sekarang dah XXL. Semua dah mengembang..hang pun dah berubah la Nana..muka berseri-seri. Makin cantik la sekarang..dulu gelap sekarang putih gebu kau.."


"Hihihi...biasa-biasa je.."

"Ke nak naik pelamin?"

"Naik pelamin apa nya..aku dah kawin la..dah ada anak 2 dah."

"Anak 2 dah? Badan macam anak dara lagi..aku baru anak sorang nak macam ni..mesti laki hang sayang kat hang kan."

"Mana ada laki tak sayang kat bini..tapi nak bagi lagi sayang kena la pandai jaga diri.."

"Apa rahsia hang ek? Selalu pergi spa ke?"

"Spa tak de..Sepak nak tak?"

Gelak besar 2 kawan lama tu..

"Weh..aku serius ni..bagitau la rahsia hang.."

"Aku amik suplemen shaklee je.."

"Oo..shaklee..aku tau..aku tau..Selalu nampak kawan2 fb post..tapi tak tergerak hati lagi nak try..takut la nak try sebarangan produk ni.."

"Kalau jenama shaklee hang nak takut tak apa.. Shaklee ni ada klinikal test tau..dah 20 tahun makan pun tak ada side effect..Side effect makin awet muda ada lah..

Mak aku...aku dok bagi makan vivix shaklee..la ni kalau keluar dengan dia orang cakap dia kakak aku..

Tak tau nak cakap bangga ke jeles.."

"Wow...mak hang makan shaklee.."

"Mak aku ni ada kencing manis..lama dulu dia terpijak paku..hang tau la dia kan tak reti dok diam.. ada je keje dia buat.. Lama jugak la luka tu baik2..makin teruk adalah..

Hadiah untuk mak
Berdasarkan testimoni daripada pengguna Vivix

So aku ikhtiar bagi dia vivix..
Seminggu je luka kering.. Pergi checkup doktor cakap kencing manis dia dah turun dah.

Baca di sini untuk mengetahui lebih lanjut bagaimana vivix membantu pesakit kencing manis.
http://bit.ly/2ozec56

Ni dia dok continue makan lagi..sebab kalau boleh nak bacaan gula tu normal terus..lagipun dia cakap sedap badan dok makan vivix tu..badan bertenaga.."

Idea hadiah untuk ibubapa
Resveraterol dalam vivix bantu tingkatkan mitokondrian dalam sel


"Yeker..mak aku dok ngadu sakit2 sendi..nanti nak suruh mak aku gi jumpa mak hang la.."

"Aku ni pun sebab tercabar mak aku makin awet muda amik vivix ni yang aku amik vivix jugak..

Alhamdulillah..berat badan under control..muka makin cerah..ramai orang tegur muka nampak pink2.."

"Aahla..nampak blushing2 tapi hang tak mekap pun kan.."

"Aku ni mana reti mekap..takat bedak dengan lipstik je la..

Weh..aku nak gi pejabat pos ni..nak pos vitamin customer..

Kalau nanti nak tau pasal shaklee boleh roger2 aku.."

"Ok..boleh..bak mai no tepon hang"

"0162222531.. Nanti kita sambung sembang kat tepon ye.."

"Ok..ok..ok.."

Disclaimer :  Kisah ini diadaptasikan daripada pengalaman saya beri konsultasi kepada pelanggan.

*****************************************

Sepintas lalu tentang Vivix Shaklee
Vivix ni sebenarnya suplemen bukan ubat tau..
vivix ni suplemen dlm bentuk cecair..
So senang sangat nk ambil..
Vivix ni 100% bahan organik..
Yang mana diekstrak daripada 4 bahan organik je..anggur muskat, lobak ungu, dan 2 lg tumbuhan herba.
So insyaAllah sape2 je boleh amik..
Apa yg best nya vivix ni..
Ia ada resveraterol..
Resveraterol ni bantu vivix bertindak memperbaiki kerosakan dlm badan pada peringkat sel..
Sebab tu la apa2 masalah boleh diikhtiar dgn vivix..

Untuk melihat lebih banyak lagi manfaat vivix boleh klik pada link di bawah.
http://bit.ly/2k7yobP


Health & Beauty Consultant
NURUL HUSNA
0162222531

Atau untuk direct whatsapp for fast reply boleh klik link di bawah;
http://nurulhusna.wasap.my/

"Nana! Nana!" "Oh mak kau!! Terkejut aku." Tiba-tiba ada orang tepuk aku dari belakang..terkejut panda la aku.. ...

0 comments: