Herbal Blend berkesan untuk ekzema; ibu ini mampu tersenyum lebar kerana kulit anak semakin comel selepas 3 hari guna Herbal Blend

2/14/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Untuk entri kali ini saya nak share kisah seorang ibu yang mempunyai anak ekzema.

Begini ceritanya, pada penghujung tahun lepas saya telah menerima 1 SMS daripada seorang ibu.

krim untuk ekzema


Setelah mendapatkan 1 tiub herbal blend, petang itu juga saya terus deliver kepadanya.

Sampai je ke rumahnya, si ibu mengadu bahawa dia agak tertekan dengan sikap terlalu perihatin saudara mara setiap kali berjumpa jika menghadiri sesuatu majlis. Katanya dah pelbagai krim dah dicubanya, tetapi semuanya tidak menjadi. Kulit bayinya di bahagian pipi, tangan dan kaki tetap kering dan kemerahan. Akibatnya anak yang telah berusia 5 bulan masih dipakaikan sarung tangan.

Atas sebab itu, ibu ini mengambil keputusan untuk Google mencari penyelesaian. Setelah di baca berpuluh-puluh testimoni si ibu akhirnya tertarik untuk mencuba krim serbaguna Herbal Blend ini.

Setelah seminggu pertemuan pertama kami, saya hubungi ibu tersebut semula untuk mendapatkan feedback daripadanya.

krim untuk ekzema



Alhamdulillah kerana saya ditakdirkan Allah untuk menjadi perantara untuk membantu mereka.

Lebih lagi testimoni pengguna Herbal blend di bawah.

krim untuk ekzema

krim untuk ekzema

Untuk pengetahuan anda, dengan harga RM 27.50 setiap tiub, ada lebih banyak lagi manfaat krim ini.

krim atasi ekzema

Hubungi saya pada no. di bawah untuk mendapatkannya dan konsultasi penggunaan krim tersebut.

NURUL HUSNA (follow saya FB)
call/sms/whatsapp 016 2222 531

Poslaju seluruh semenanjung Malaysia dan Sabah/Sarawak,
penghantaran percuma bagi kawasan sekitar Batu Pahat dan sekitarnya.

Untuk entri kali ini saya nak share kisah seorang ibu yang mempunyai anak ekzema. Begini ceritanya, pada penghujung tahun lepas saya te...

0 comments: