Cara nak bancuh ESP agar lebih UMMPHHH !!

5/04/2016 nurul husna 0 Comments

cara bancuh esp

Saya bukanlah penggemar minum susu. Jadi sperti mana tekak saya tak berapa nak boleh terima susu macam tu jugaklah dengan ESP ni. Tapi mealshake shaklee saya suka pulak. So biasanya saya akan tambah 1 scoop mealshake ke dalam bancuhan ESP. Baru ada UMMPHHH !! Kadang-kadang saya akan gantikan Mealshake dengan Tamar Cocoa. Kalau sekadar ESP 100% alamat nya seteguk 2 je la saya mampu minum.

Tapi sejak ada Resepi Rahsia smoothie ESP ni, tiap-tiap hari saya teringat-ingat dengan ESP. Alhamdulillah saya dah cuba beberapa Resepi. Resepi feveret saya "Banana Oat Smoothie". Jadi korang pun wajib cuba kesemua resepi ni. Bila dah jadi feveret barulah boleh konsistn amalkan tiap-tiap hari. Bila dah konsistn InsyaALLAH impian nak dapat kulit gebu, cerah dan licin serta berat badan yang ideal tercapai.


cara bancuh esp

cara bancuh esp
Avocado Protein Shake

cara bancuh esp
Dates Protein Shake

cara bancuh esp
Mango Grape Protein Smoothie

cara bancuh esp
Kiwi Protein Smoothie

cara bancuh esp
Papaya Ginger Protein Smoothie

cara bancuh esp
Peanut Butter and Strawberry Smoothie

cara bancuh esp
Protein Oreo Smoothie

cara bancuh esp
Banana Oat Protein Smoothie

cara bancuh esp
Pineapple Orange Smoothie
 SELAMAT MENCUBA YER !!

Ingin dapatkan 1 canister ESP Shaklee hari ini. Klik poster di bawah untuk tempahan. Atau hubungi 016 2222531 untuk mendapatkan/mengetahui promosi semasa.

esp shaklee


Saya bukanlah penggemar minum susu. Jadi sperti mana tekak saya tak berapa nak boleh terima susu macam tu jugaklah dengan ESP ni. Tapi me...

0 comments: