Macam mana nak detoks parasit yang penuh dalam badan dan kesannya

5/03/2016 nurul husna 0 Comments

Kredit poster to http://nurulaziyana.blogspot.my/


Selain kuman, bakteria, syaitan, badan kita juga adalah rumah kepada organisma2 kecik yang kita panggil parasit. Antara parasit yang berumahtangga dalam tubuh kita ialah cacing. Haaa jangan ingat cacing ada dalam perut aje tau. Cacing boleh ada di dalam setiap organ badan kita seperti paru-paru, hati, pankreas, mata, malah otak!

APAKAH PARASIT?


Parasit adalah organisma yg masuk ke dalam tubuh kita, hidup dengan memakan nutrien kita, dan meninggalkan toksin pula kepada kita! Pendek kata parasit umpama tetamu tak diundang yang menyusahkan.


Antara jenis-jenis parasit yang biasa menyerang manusia adalah cacing tambang (paru-paru dan usus), anisakis (cacing dalam ikan & biasa berpindah ke usus manusia bila makan ikan mentah), cacing gelang (menyerang usus, paru2, otak & hati), Acanthamoeba (bila tak bersihkan contact lense), dan banyak lagi.

Oleh itu menjaga kebersihan terutama kawasan persekitaran dan makanan amat penting untuk mengelakkan jangkitan parasit.


CARA PARASIT MASUK KE BADAN MANUSIA



  • Melalui sumber air minuman dan makanan.
  • Mandi di tempat awam seperti kolam renang.
  • Melalui haiwan-haiwan peliharaan.
  • Melalui orang lain yang dijangkiti parasit.
  • Travel ke tempat yang TIDAK HYGENIK.
  • Pengambilan antibiotik yang memusnahkan bakteria baik.
  • Sayu-sayuran organik.

ANTARA SIMPTOM JANGKITAN PARASIT


Tandakan ✔ pada setiap simptom yang anda kerap alami. Jika anda tanda lebih daripada 5 sila kembali kepada saya untuk konsultasi.

- kelesuan
- stress
- tekanan perasaan
- sering dalam keadaan 'blur'
- kembung perut
- berat badan menurun
- alergi
- sensitif terhadap makanan/persekitaran
- sering sakit
- kegatalan pada bahagian sulit
- sakit otot & sendi
- sembelit atau cirit-birit
- ketidakstabilan haid
- ekzema
- teringin makan makanan manis
- sukar tidur dan sukar bangun
- eye floaters

Kesan jangkitan parasit yang tidak dirawat amat bahaya. Ia boleb menyebabkan kanser!

BAGAIMANA MENYAHKAN PARASIT



Itulah sebabnya kita kena amalkan detox.

SERANGAN PARASIT pada tubuh manusia adalah sejenis penyakit yang tersembunyi. Simptom-simptom yang diberi oleh jangkitan parasit ni menyamai simptom penyakit lain, jadi tak ramai orang sedar sebenarnya mereka mengalami masalah parasit. Selain itu, anda boleh mengamalkan yang berikut.

  1. Parasit hidup gembira bila ada bekalan gula, jadi benda pertama kita kena buat ialah kurangkan pengambilan gula.
  2. Makan makanan yang mengandungi 'anti-parasit' seperti nanas, betik, kranberi, buah tin dan biji labu.
  3. Mengambil makanan yang tinggi kandungan Vitamin A, B Complex, Vitamin C, Vitamin D, Vitamin K, Kalsium, Protein dan Zat Besi.
  4. Mengambil makanan yang tinggi serat.
  5. Mengamalkan bawang putih kerana ia mengandungi sulfur semulajadi yang boleh menghalau parasit.
  6. Minum air bertapis secukupnya.
  7. Mengamalkan kismis terutama untuk anak-anak.
  8. Elakkan memakan tumbuhan yang tumbuh di dalam parit (kangkung, pucuk paku, keladi, kesum, pandan, dll).
  9. Basuh dan masak makanan dengan sempurna sebelum memakannya.
  10. Cuci pakaian dalam, cadar dan selimut secara kerap dengan air hangat.
  11. Pastikan seisi rumah mencuci tangan dengan bersih terutama selepas menggunakan tandas dan sebelum mengendalikan makanan.
  12. Cuci rumah dengan kerap, terutama bilik tidur. Jangan lupa gunakan Basic H!

PRODUK SHAKLEE UNTUK MENYINGKIRKAN PARASIT:-



Nutriferon - salah satu bahan yang terkandung dalam nutriferon adalah biji labu jadi ianya merupakan antiparasit (BAGAIMANA MENYINGKIRKAN PARASIT) disamping membantu menguatkan sistem keimunan tubuh.

Vivix - merupakan antioksidan yang sangat berkuasa, jadi dapat mengelakkan/memperbaiki masalah kanser. Vivix juga merupakan agen detoks terbaik yang berupaya membuang toksin dari dalam darah. Bila darah bebas toksin kulit pun nampak pinkish-pinkish gitu.

Herblax - berupaya membersihkan usus yang mana usus biasanya antara 'port' baik punya parasit ni membiak dan menetap. Bila usus bersih (laluan dah clear) akan lebih mudah untuk singkirkan parasit ni keluar melalui tinja. Usus yang berkerak, berkarat @ tak sihat mengundang kepada masalah sembelit, tubuh dan nafas yang berbau dll)

Garlic - biasanya kalau kita tengok cerita drakula, bawang putih antara benda yang ditakuti drakula kan..disebabkan drakula ni adik beradik parasit jugak, so secara tak langsung parasit pun takut dengan bawang putih..hahaha boleh pulak gitu. Sebenarnya bawang putih ni adalah bersifat antibakteria (boleh refer (BAGAIMANA MENYINGKIRKAN PARASIT) yang mana berupaya menghalau bakteria. (Bakteria tak suka bau bawang putih agaknya)

Dtx complex - DTX (shortform daripada DETOX) sangat bagus untuk tujuan membersihkan hati. Seperti mana yang kita tahu hati merupakan organ paling kuat bekerja, dan hati juga merupakan antara port feveret parasit ni, jadi DTX membantu membersihkan hati dan mengembalikan kepekaan hati dalam bekerja. Hati yang kotor/tak sihat menyebabkan mata dan tapak tangan kelihatan kuning.

Alfalfa - Alfalfa sangat bagus dalam tugas membuang toksin dari badan. Alfalfa juga bersifat antibakteria yang sangat berkuasa.




Klik DI SINI untuk terus membuat tempahan.


BONUS !!

Dengan setiap pembelian SET ANTIPARASIT ini anda layak untuk mendapatkan;
✔  keahlian percuma seumur hidup
✔ potongan harga sehingga 25%
✔  CASH BONUS terus ke akaun anda
✔ konsultasi PERCUMA & BERTERUSAN

 klik di sini untuk mendaftar

BILA WAKTU YANG SESUAI UNTUK MEMULAKAN DETOKS PARASIT?


Seeloknya dimulakan di sekitar bulan purnama (pertengahan bulan Islam) kerana pada waktu ini parasit sangat aktif membiak (bertelur, mengawan, menetas dll)

DETOX 14 hari, bermula 9 haribulan mengikut kalendar Islam, dan berakhir pada 22 haribulan Islam.

DETOX 5 hari, bermula pada 13 hingga 17 haribulan setiap bulan Islam.

Buang parasit yang bersarang dalam diri kita! Banyak masalah kehidupan yang timbul disebabkan mereka!
Hubungi saya (0162222531) segera untuk pesanan set anti parasit dan tips untuk menyingkirkan parasit dari tubuh kita! Ataupun boleh juga klik DI SINI untuk terus membuat tempahan.

Testimoni mereka yang telah melakukan detoks parasit gaya shaklee:


detoks style shaklee
detoks style shaklee

detoks style shaklee

detoks style shaklee

detoks style shaklee


SIMPTOM HEALING CRISIS SEMASA DETOKS PARASIT



  • Sakit kepala
  • Sakit-sakit badan dan rasa tak sedap badan.
  • Perut kembung dan berangin
  • Jerawat ruam dan gatal-gatal.
  • Kuat berpeluh
  • Najis hitam dan berbau sangat busuk.
  • Mengantuk, haus dan keletihan yang melampau.
  • Kerap mengunjungi tandas.

* Tapi jangan risau, kerana simptom ini akan hilang dalam masa 2-3 hari.



Kredit poster to  http://nurulaziyana.blogspot.my/ Selain kuman, bakteria, syaitan, badan kita juga adalah rumah kepada organisma2 ke...

0 comments: