Pencarian Bisnes Partner di seluruh Malaysia

8/22/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Bila berbisnes secara online ni customer saya datangnya dari seluruh Malaysia termasuklah sabah & sarawak.

Saya ni pulak dahla jenis hati kecik..cepat kesian kat orang..

Tambah2 pulak bila dapat whatsapp/ mesej macam ayat customer semalam
"dah merana""dah tak tahan sakit" la"dah macam2 cuba tapi tak berkesan pun"
mula la kesian..

Tapi di luar kemampuan saya nak deliver ke seluruh malaysia. Saya tetap perlukan khidmat poslaju atau courier servis yang lain yang at least perlukan sehari untuk sampai.

Tambahan pulak dengan banyaknya kes penipuan dikalangan peniaga online..akibatnya mereka ni was2 nak beli secara online.

Jadi saya sangat2 mengalu2 kan sesiapa sahaja untuk menjadi pengedar shaklee paling hampir kepada customer2 saya yang berada di seluruh malaysia ni.

Oleh itu saya  membuka peluang kepada sesiapa sahaja untuk menyertai #siriusstargroup @ #ssgroup untuk sama2 kita jana pendapatan secara sampingan dari rumah.

Secara tak langsung boleh membantu diri sendiri & orang ramai meningkatkan kesihatan diri & keluarga.

Jika anda berminat boleh terus mesej/whatsapp hati ke hati dengan saya. Terbuka kepada sesiapa sahaja di seluruh Malaysia.

Hubungi 0162222531
Mami Husna

Bila berbisnes secara online ni customer saya datangnya dari seluruh Malaysia termasuklah sabah & sarawak. Saya ni pulak dahla jenis h...

0 comments: