Supermom ni nak share RAHSIA KEJELITAAN dan AWET MUDA mereka

8/03/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



rahsia awet muda dengan vivix

Cerita Pn Lydzar Rusman

[ Rahsia Mak Sama Remaja Macam Anak ]




Dapat reaksi terkejut orang ramai bila tau mama ni anak 4, memang dah biasa sangat dah.

"Wahh mak nya muda lagi ya.. anak dah 4.. "



Biasa sangat dah tu. Orang ingat Hariz tu anak pertama.. biasa sangat la ..org bgtau masa bawak si kecik ni pegi check up.

"Kakak hannah ni sebijik macam mama"
Ex cikgu dia Natiqahmokhtar AtiqahRich pulak suka bagitau ...

Anak makin remaja.. mak nya pulak menten remaja.. kelassss..

esok esok Hannah besar sikit, mesti kawan dia tanya
"Eh tu kakak kau ke?"

Nanti nak ajar hannah explain macam ni tau .. bagi skrip siap siap

"Biasa lah.. mama ai minum Vivix. The anti aging beverage"

Mama tu usia dia bukannya menten 17tahun. Umur dia tetap bertambah. Cuma sebab Vivix tu bantu pulihkan sel sel rosak dan bantu create balik sel sihat.. tu yang nampak dia mcm muda je..

Bagi energy.. bagi sihat .. elak penyakit orang-orang veteran. Dengan izin allah..

Mama kata, mana boleh lawan fitrah. Dia makan Vivix sebab nak nikmati masa tua dalam keadaan sihat.

Saintifik sikitlah silibus utk Hannah explain dekat kawan kawan, takut ada plak yg nak mengorat mama.. haha.

*********************************************************************

Cerita Pn Bainun Samsudin

[ Sakit bekas epidural hilang, badan lebih bertenaga semasa berpantang ]


Tup tap tup tap...dah masuk 2 bulan lebih menghabiskan cuti bersalin ...

Tapi tak habis lagi...ada baki cupoi cupoi...hat penting sempat beraya...

Ewah...

Apa yang nak di kongsikan pada semua ialah...pengalaman pertama rasa sirap ribena merah ni

Eh eh rasa sirap ke..rasa ribena???

Hah!!nak tau kena la cuba sebotol dulu ..kan?

Best sangat berpantang dengan vivix ni...Jamu MODEN lebih dikenali vivix ni..

Dalamnya ada 1001 khasiat...memang berbaloi lah dengan harganya...tak la mahal mana pun....iphone bleh bli kan...setakat nak beli vivix memang mampu sangat lah tu...ehehehe...

Rasa sihat sangat...cergas..tak lemau walau dalam pantang..walau tak cukup tidur..

Paling TERUJA...sakit belakang kesan EPIDURAL 6 tahun lepas ...hilang...hilang ok!!!

Tapi saya percaya..apa apa pun yang kita amalkan mestilah kena konsisten...istiqamah..dah yakin bahawa yang menyembuhkannya adalah DIA...

Fuh!!!penat jugak selfie ni....

********************************************************************
Kisah Puan Fina Nawawi

[ Badan makin BERTENAGA, kulit makin LICIN, EKZEMA hilang ]




Banyak-banyak produk Shaklee, VIVIX favourite saya.
Tak sedap rasanya kalau sehari tak makan vivix.
Secara jujurnya, banyak perubahan yang saya rasa lepas amalkan vivix.

Yang paling utama,TENAGA saya bertambah.
Alhamdulillah, tak rasa penat atau letih setelah seharian di pejabat.
Balik rumah, pung pang pung pang di dapur siapkan makan malam.
Dah selesai, melayan anak-anak pula sehingga mereka tidur.
Lepas tu, tiada masalah untuk saya stay up malam mengemas rumah & dapur, melipat kain, gosok kain dan buat kerja-kerja rumah lain.
Supermak sangat rasanya. 💪💪

Kedua, muka kembali LICIN.
Sebelum ni, sejak masuk alam 3 series, muka asyik naik jerawat-jerawat halus.
Jerawat tu naik macam cendawan tumbuh lepas hujan.
Stressssss ! Perubahan hormon mungkin.
Setelah saya amalkan vivix, alhamdulillah.....hilang jerawat-jerawat halus tu.
Terasa muda remaja pulak muka tu.👱

Ketiga, eczema di jari saya PULIH.
Seksa ada eczema ni rupanya....walaupun hanya di satu jari.
Eczema di jari menyebabkan saya bercinta sangat nak basuh tangan.
Luka kesan eczema tu sakitnya menghiris-hiris sampai saya takut nak kenakan air pada jari.
Dengan amalkan vivix secara konsisten, syukur....eczema dah berkurang dan seterusnya pulih.
👐

Ini kisah saya dengan vivix.
Ini juga adalah sebab mengapa saya sentiasa dan suka share tentang vivix dengan anda.

*******************************************************************


Korang tau tak? Kenapa saya jatuh cinta dengan VIVIX ni?

Saya baru-baru je cuba Vivix ni walaupun dah lama sangat teringin nak try. Sebab fikir untuk apa nak try sebab masa tu saya beranggapan yang Vivix ni hanya untuk pesakit-pesakit kronik. So, that time saya beli jugak tapi saya hadiahkan pada parents saya je.

Bila parents dah makan Vivix ni dan rasa kelainan selepas amalkan Vivix, rasa jeles pulak. Diam-diam saya rasa Vivix ni. Mula-mula sesudu teh.. eh, sedap pulak. Rasa berry masam-masam manis. Lepas 3 hari makan rasa segar je badan. Senang bangun pagi. Cergas buat kerja. Ok.. ini memang best. Saya suka.. 😊😊

Apa lagi, masa promosi Vivix baru-baru ni, grab 2 botol terus. 1 khas untuk ayah (sebab ayah memang ada penyakit pakej), 1 lagi saya share dengan ibu. Teruja sangat makan Vivix ni. Sampaikan kalau sehari tak makan rasa tak lengkap je hari tersebut.

Seminggu consume Vivix, tiba-tiba saya jadi suka tengok cermin.. penyakit apakah ini?? Hahaha.. rupanya Vivix memang boleh buatkan kulit kita glowing. Kulit kusam pun dah hilang. Dan yang paling best saya perasan, kulit terlebih atau kutil kecil-kecil yang banyak kat sekitar leher, jadi merah dan lama-lama tanggal sendiri. Alhamdulillah.. bonus yang tak disangka-sangka.

Kesan positif pada ayah saya juga banyak.. in sya Allah nanti saya akan ceritakan satu persatu, k.

Ok lah. Next time saya akan share lagi pasal Vivix dan vitamin-vitamin HOT yang lain. Memang sangat teruja bila mencuba setiap produk Shaklee ni. Bukan sebab saya nak lakukan produk semata-mata. Tapi ianya memang berkesan dan membuatkan penggunanya happy. In sya Allah..

Anyway, yang baik semuanya dari Allah. Semua atas izin-Nya. 😊😊😊

********************************************************************



Assalamualaikum....
Tahukah anda Vivix..? Vivix adalah botol merah yang saya pegang dalam gambar di atas ini. Vivix ni adalah termasuk ke dalam salah satu produk shaklee kegemaran saya.

Vivix membantu saya dalam atasi masalah period yang tak teratur. Selepas melahirkan anak pertama, saya mengambil perancang dan alami period hanya sekali sekala sahaja. Saya alami sakit kepala yang kerap menyerang.

Saya memberanikan diri untuk mengambil vivix setiap hari. Saya mengambil Vivix setiap hari 1 sudu teh sahaja dan hasilnya sangat mengejutkan saya. Period kembali normal setiap bulan dan juga sakit kepala yang selalu datang tak pernah lagi dirasakan.

Yang paling saya suka bila orang selalu tegur saya umur 23 tahun, padahal umur saya lebih dari itu....hihihi...anda nak tahu umur saya..? Cuba sahaja anda terbalikkan angka 23 tu....hehehe...

Jerawat jarang hinggap dan badan rasa lebih bertenaga dari biasa. Vivix istimewa kerana bahan yang terkandung didalamnya yang sangat berkhasiat untuk kesihatan dan kecantikan kita. Vivix merupakan antioksidan yang tinggi dan mengandungi resveratrol yang 10 kali ganda lebih baik dari resveratrol biasa. Memang berbaloi mengamalkan Vivix ni. Rasanya pun lazat dan anda pasti suka.

Jika anda memiliki masalah yang sama dengan saya, jangan malu untuk menghubungi saya dan anda boleh cuba Vivix juga. Saya berkongsi dengan anda agar anda dapat juga merasai kehebatan Vivix ni. Siapa yang nak awet muda tu, memang sesuai sangat ambik Vivix. Vivix ni anti aging. Amalkan vivix, anda akan muda 25 tahun dari usia..tak percaya..? Cubalah sendiri...


********************************************************************


Jika anda ingin membuat tempahan vivix ini atau ada sebarang pertanyaan dan konsultasi atau, anda boleh menghubungi saya;

call/sms/whatsapp 016 2222 531

NURUL HUSNA (follow saya FB)


Anda juga boleh terus membuat tempahan dengan klik pada icon di bawah.

Ingin dapatkan diskaun penjimatan sehingga 20% dengan setiap pembelian di atas?

Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran keahlian sebanyak RM79.50 untuk seumur hidup. Selain itu anda boleh menikmati pelbagai kelebihan sebagai ahli shaklee.


Daftar sebagai ahli Shaklee DI SINI.

Cerita Pn Lydzar Rusman [ Rahsia Mak Sama Remaja Macam Anak ] Dapat reaksi terkejut orang ramai bila tau mama ni anak 4, memang ...

0 comments: