COQHEALTH PLUS untuk Penyakit Jantung

7/23/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

COQHEALTH PLUS untuk Penyakit Jantung

Ramai orang ingat penyakit jantung biasanya membunuh dengan tiba-tiba. Malah terdapat banyak kes di mana mangsa mengalami situasi yang menyukarkan, nak kata mati tapi tak mati, nak kata hidup tapi tak hidup. Keadaan inilah yang paling menyeksakan pesakit dan ahli keluarga.

Lantas atas kesedaran itu, Shaklee Malaysia melancarkan CoQHealth Plus yang dapat membantu menyokong jantung yang sihat dan menangani masalah penyakit kardiovaskular yang juga merupakan pembunuh nombor satu dalam kalangan rakyat Malaysia.


Presiden Shaklee Antarabangsa, Bradford Richardson berkata, produk terbaru yang ditawarkan ini, mengandungi kesemua perubatan semulajadi daripada campuran 28mg zat makanan larut lemak yang hadir secara semula jadi di dalam tubuh badan (CoQ10) beserta vitamin E dan ekstrak teh hijau.

COQHEALTH PLUS untuk Penyakit Jantung

"Produk ini didatangkan dalam bentuk kapsul dengan bantuan kacang soya bagi memastikan penguraian serta penyerapan maksimum dalam sistem tubuh badan ketika di ambil."

"Dengan sebiji kapsul yang diambil sehari selepas makan, ia mampu menyokong pengaliran tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran serta membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 dalam darah. Ia juga kaya dengan lain-lain kebaikan," jelas Bradford dalam perasmian Persidangan Kebangsaan Shaklee 2012/2013 di Subang Jaya, awal Jun 2013.

sumber: Majalah Wanita Edisi Ogos 2013

Jika anda ingin mendapatkan produk ini sila klik button di bawah dan hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma.

COQHEALTH PLUS untuk Penyakit Jantung
Klik di sini untuk tempahan sekarang


016 2222 531

Jika anda ingin mendapatkan set ini pada potongan harga anda boleh mendaftar sebagai ahli shaklee dengan bayaran RM 65 untuk seumur hidup.

Ramai orang ingat penyakit jantung biasanya membunuh dengan tiba-tiba. Malah terdapat banyak kes di mana mangsa mengalami situasi yang men...

0 comments: