Omega Guard Shaklee untuk Anak Bijak

7/08/2014 nurul husna 0 Comments

Setiap ibu bapa inginkan anak mereka memperoleh pencapaian yang cemerlang dalam pelajaran. Sejak anak mula belajar di tadika mereka ingin anak-anak cepat membaca, mengira dan menulis. Tetapi tidak semua anak-anak mempunyai tahap kecerdasan otak yang tinggi. Namun begitu sebagai ibu bapa kita boleh berikhtiar memberikan yang terbaik untuk anak-anak saya juga tidak terkecuali.

Sejak anak saya masih bayi, saya kerap menyuapkan mereka makanan sunnah seperti kurma dan kismis. Terdapat pelbagai kismis yang di bacakan dengan ayat Al-Quran dijual di pasaran seperti Kismis Doa dan Kismis Tok Guru. Apa yang menarik tentang kismis ni pernah suatu ketika anak buah saya bertanya, "Cu, makan kismis banyak boleh kena barah hati kan?,". Nak tergelak pun ada nak marah pun ada. Pandai-pandai je buat cerita. Saya pun tanya balik, "Mana hang tau?" "Mama cakap".


Kalau mama yang cakap maknanya bukan barah hati tapi sakit hati sebab korang makan kismis tu buat macam makan nasi. Kalau tak habis sebotol tak berhenti la makan. Sebenarnya anak saya pun sama.

omega guard shaklee
Selain kismis, sebagai ibu bapa anda boleh mencuba untuk memberikan anak anda Omega Guard Shaklee. Ini kerana omega guard shaklee kaya yang mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. DHA penting untuk bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak. Satu sajian Omega guard shaklee dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan HDA.


Omega guard shaklee tidak hanya boleh diambil oleh kanak-kanak malah orang dewasa dan seluruh seisi keluarga boleh mengamalkannya. Antara manfaat lain Omega guard shaklee ialah;

Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, memberikan kulit licin dan kemerah-merahan.

Mencegah penyakit salur darah dah strok.

Membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan di leher atau sakit kepala.

Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin

Mencegah penyakit Alzhiemer dan migrain

Memelihara penglihatan dan pendegaran

Mengawal sistem imun dan memperbaiki alahan kulit (sesuai untuk ekzema)

Menentang kanser

Memelihara fungsi sendi

Membantu menstabilkan kanak-kanak autisme, hiperaktif, insomia dan lain-lain lagi penyakit mental

Jika anda berminat untuk mendapatkan Omega Guard Shaklee boleh klik di 

Sebarang pertanyaan dan bantuan konsultasi boleh hubungi saya

NURUL HUSNA
call/sms/whatsapp 016 2222 531

Setiap ibu bapa inginkan anak mereka memperoleh pencapaian yang cemerlang dalam pelajaran. Sejak anak mula belajar di tadika mereka ingin a...

0 comments: