TAHNIAH ANDA HAMIL : Tips untuk hamil

7/20/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

HAMIL adalah satu perkataan yang membawa makna yang besar bagi seseorang wanita. Setiap wanita yang telah berkahwin ingin cepat-cepat hamil untuk memberikan zuriat kepada suami tersayang. Tetapi bukan semua wanita bernasib baik untuk terus hamil sejurus selepas berkahwin. Ada juga yang mengambil masa setahun dan ada juga bertahun-tahun untuk hamil. Bagi yang ternanti-nanti untuk hamil pelbagai ikhtiar dilakukan untuk hamil. Semua wanita ingin merasai nikmat hamil, melahirkan anak, menyusukan anak dan membesarkan anak. Jadi kehamilan adalah sangat-sangat dinanti-nantikan. Tambah-tambah lagi bila orang di sekeliling kerap bertanya tentang anak. Siapa yang tak sentap kan? Mana ada wanita yang tak nak anak?

tips untuk hamil
Untuk kali ini saya ingin berkongsi untuk hamil dengan Set Kesuburan Shaklee. Set Kesuburan ini terbahagi kepada wanita dan lelaki. Saya akan terangkan satu per satu peranan set ini.

SET KESUBURAN WANITA

#1 GLA Complex

tips untuk hamil

GLA (Gamma-linolenic Acid) untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita. Jadi ia juga membantuk mengawal kitar haid yang tidak teratur bagi seseorang wanita. Jadi ia memudahkan kita untuk mengetahui waktu subur dan mengetahui kebarangkalian watu persenyawaan akan berlaku adalah tinggi.

Selain itu, GLA Complex membantu penghasilan mukus oleh Miss V pada kadar yang maksimum. Fungsi mukus ini adalah untuk membawa sperma berenang menuju ke Ovum.

GLA Complex juga kaya dengan antioksidan yang mana membantu menentang kanser. Kadang kala proses persenyawaan terhalang di sebabkan munculnya cyst pada tiub Fillapio tempat di mana proses persenyawaan itu berlaku. Jika perkara ini dirujuk kepada pihak hospital mereka akan mengambil keputusan untuk melakukan pembedahan untuk memotong tiub fillapio jadi peratusan untuk hamil bertambah kecil. Padahal terdapat lebih banyak cara untuk menghapuskan ketumbuhan ini seperti dengan mengambil Vivix Shaklee.

#2 Alfalfa Complex

tips untuk hamil

Fungsi ALfalfa Complex adalah untuk melawan tumor. Dengan pengambilan Alfalfa Complex membantu mengalkalikan badan dengan itu ia akan memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.

Untuk tempahan SET KESUBURAN WANITA, klik icon di bawah.
tips untuk hamil
Klik di sini untuk tempahan sekarang


SET KESUBURAN LELAKI

#1  Zinc Complex

tips untuk hamil

Zinc adalah suatu khazanah lelaki. Zinc di dalam prostat adalah 10 kali ganda dari organ lain. Zinc berperanan penting dalam organ seks lelaki. Defisiensi yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, perkembangan yang kecil dan penghasilan sperma yang sedikit. Dengan pengambilan Zink Complex mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki dan meningkatkan tenaga dan juga melindungi kesihatan prostat.

tips untuk hamil

#3 Vitamin E Complex

tips untuk hamil

Pengambilan Vitamin E oleh kaum lelaki membantu meningkatkan kelestarian tenaga seksual dengan membekalkan oksigen yang berlebihan. Selain itu, ia juga penting untuk jantung yang sihat.

Untuk tempahan SET KESUBURAN LELAKI, klik icon di bawah.

tips untuk hamil
Klik di sini untuk tempahan sekarang


HAMIL adalah satu perkataan yang membawa makna yang besar bagi seseorang wanita. Setiap wanita yang telah berkahwin ingin cepat-cepat hamil...

0 comments: