Kenapa anda perlu pilih Shaklee?

5/04/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Kesihatan adalah tenaga, kecergasan dan kesejahteraan. Anda akan ketahuinya apabila anda merasainya, apabila anda melihatnya; kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang menarik. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat. Nutirisi Shaklee telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta-juta orang selama lebih 50 tahun. Alamilah kehebatan kesihatan dengan Nutrisi Shaklee.

Di Shaklee kami percaya alam semulajadi merupaka jawapan untuk hidup yang lebih sihat dan jangka hayat lebih panjang. Justeru itu, kami gigih berusaha untuk memberikan produk terbaik bagi meningkatkan taraf hidup anda. Bahkan anda juga perlu tahu yang kami amat teliti dalam menjamin kualiti dan mutu keberkesanan bagi setiap produk.



Sentiasa selamat

Keselamatan amat penting di Shaklee dan standard kami tiada bandingannya. Kami menjalankan lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran berbahaya, dan kami menjalankan lebih daripada 100 000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.

Sentiasa Berkesan

 Kami bertanggunjawab dalam memberikan produk yang berkesan. Ia terbukti berkesan daripada pemilihan bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen sehinggalah bukti kajian sains dan makmal terdapat lebih daripada 100 kajian. Selanjutnya baca di sini


Sentiasa Mesra Alam

Selama lebih daripada 55 tahun kami telah meneraju dalam pergerakan alam sekitar. Selanjutnya baca di sini.


Bantuan konsultasi/rundingan hubungi pengedar bebas shaklee anda 


Husna SID 1135964


016 2222 531

Kesihatan adalah tenaga, kecergasan dan kesejahteraan. Anda akan ketahuinya apabila anda merasainya, apabila anda melihatnya; kehidupan yang...

0 comments: