Tawaran peluang perniagaan dengan modal kecil dapat income 5 angka

5/26/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 2 Comments

peluang perniagaan

Berita gembira kepada sesiapa sahaja yang berniat untuk mempunyai perniagaan sendiri tetapi tidak mempunyai modal besar !! Buat julung-julung kalinya shaklee menjalankan program YES khas untuk anda. Dengan modal yang besar anda layak menjana pendapatan sehingga RM 20,000 sebulan dalam tempoh 13 bulan.

Menarik kan ??

Tetapi apa Program YES ni??

YES ni bermaksud Young Entreprenuer System

Young???? untuk orang muda je ke?? bukan..Young tu maksudnya untuk mereka-mereka yg masih baru dalam Shaklee ni...

Sebagai salah seorang Shaklee Independent Distributor & sebagai Leader dalam Shaklee Malaysia, actually ada rasa sedikit jeles (tapi jeles yg positif la ye) dengan program YES ni..Ini kerana melalui program ni sesiapa sahaja yg menyertai projek terbaru Shaklee ni berpeluang menjadi jutawan dalam masa 13 bulan sekiranya benar-benar FOLLOW & DUPLICATE System YES ni..



Kenapa SID dan leader Shaklee jeles?


Sebabnya program ni hanya terbuka untuk ahli baru yg menyertai Shaklee bermula dari May 2015 sehingga Oktober 2015. So kami yg dah lama dalam Shaklee ni memang tak berpeluang la nak grab peluang keemasan yg Shaklee tawarkan ni..

Tapi takpe..walau tak dapat grab,kami sebagai Leader dlm Shaklee ni berbesar hati utk guide seramai yg mungkin rakyat Malaysia yg berminat nak menyertai program YES ni & seterusnya menjadi JUTAWAN yg berjaya..Insha Allah

Menerusi program YES ini Shaklee dengan berbesar hati menawarkan 5 insentif hebat untuk semua peserta yang mendaftar Ahli Shaklee bermula May 2015 sehingga October 2015. 

5 insentif   yang sangat best itu merupakan :


1. 1 botol Vita-Lea Shaklee Multivitamin Terbaik di dunia sempena 100 tahun usia VitaLea Shaklee.
daftar ahli shaklee dengan program YES


peluang perniagaan
Percuma 1 botol Vita-lea yang berharga RM 88.75

2.  4 pakej set Shaklee yang paling hangat di pasaran dengan menawarkan harga TANPA GST.

peluang perniagaan
4 pek kesihatan ditawarkan di bawah pakej YES

3.    Hadiah tunai berganda (gandaan 100%) untuk peserta yang memenuhi syarat 100% EMI(Enrollment Matching Incentive)*. Sebagai contoh melalui EMI anda layak menerima hadiah tunai RM700, tetapi melalui program YES ini Shaklee membayar anda RM700 + 100% iaitu bersamaan RM1400 pada bulan ini.

4.    Pendapatan tunai bulanan extra 10% sehingga 50% setiap bulan selama 13 bulan. Contohnya bulan May anda layak menerima pendapatan tunai sebanyak RM1000, tetapi melalui program YES ini Shaklee akan membayar anda RM1500 pada bulan ini. Peluang untuk mencari duit tambahan.

5.    Hadiah tunai sehingga RM10,000 dan trofi untuk peserta program YES yang berjaya FOLLOW dan DUPLICATE system ini dengan cemerlang.

program yes shaklee
Ganjaran untuk peserta yang berjaya



Untuk pertanyaan lanjut mengenai program YES boleh menghubungi saya;

cara buat bisnes dari rumah


call/sms/whatsapp 016 2222 531

NURUL HUSNA (follow saya FB)

Berita gembira kepada sesiapa sahaja yang berniat untuk mempunyai perniagaan sendiri tetapi tidak mempunyai modal besar !! Buat julung-...

2 comments: