Ubat untuk gout paling berkesan supaya dapat makan ketam dan udang lagi

5/07/2015 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Sejak saya menjadi pengedar sah shaklee, gout antara penyakit serius yang sering diperkatakan di kalangan keluarga shaklee saya.

ubat untuk gout

Selain daripada permintaan yang tinggi ke atas set kurus, set cantik, gout tidak kurang hebatnya jugak. Ramai rupanya di kalangan rakyat Malaysia yang diserang gout dan kebanyakannya adalah kaum lelaki.

Actually baru-baru ini saya didatangi seorang anak yang mencari vitamin untuk ayahnya yang telah lama tidak berjalan akibat gout. Setelah selesai urusan jual beli, seminggu selepas itu saya menghubunginya semula untuk bertanya perkembangan terkini. 


cara atasi masalah gout

Ingin mengetahui bagaimana saya membantunya? Teruskan membaca.


Apa itu gout ??

cara atasi masalah gout
Gout merupakan sejenis sakit sendi yang berpunca daripada kandungan asid urik dalam darah yang tinggi. Gout biasanya menyebabkan sakit sendi terutamanya di sendi ibu jari kaki yang bengkak dan merah. Ia seterusnya menyerang sendi-sendi lain di samping menyebabkan erosi pada sendi dan tumbuhnya tofu (bengkak pada sendi seluruh badan yang berkekalan tetapi tidak sakit).

Selain daripada mengurangkan pengambilan makanan laut, daging merah serta tapai anda boleh juga mengamalkan minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari untuk melancarkan pergerakan bendalir dalam badan.

Bagi masalah pelanggan saya di atas tadi dia hanya mengalami bengkak-bengkak di kaki tetapi mengalami bisa-bisa di kaki apabila bangun berdiri memijak lantai. Jadi mengikut kemampuan beliau saya cadangkan beliau untuk mengambil Alfalfa dan ostematrix.

ubat untuk gout

Apakah manfaat vitamin ini kepada beliau?


Alfalfa-bertindak untuk meneutralkan paras asid urik dalam darah. Seterusnya bertindak sebagai agen detox ,ia menyingkirkan usid urik semasa proses perkumuhan. Jadi pengamal Alfalfa perlu mengambil air yang banyak untuk melancarkan proses detox ini.

Ostematrix bagus untuk sakit sendi dan bengkak.


Selain daripada ini, berikut juga adalah jenis-jenis vitamin lain yang sesuai diambil oleh pesakit gout.

ubat untuk gout

Tapi bagaimana untuk mengetahui vitamin mana yang lebih sesuai untuk anda. Caranya dengan menghubungi saya. Saya akan bantu berikan konsultasi yang sesuai dengan tahap serangan gout anda.

Sebelum tu mari kita tengok feedback pengguna lain pulak.

testimoni set gout shaklee

Untuk menghubungi saya, 

call/sms/whatsapp 016 2222 531




pengedar shaklee

NURUL HUSNA (follow saya FB)

Sejak saya menjadi pengedar sah shaklee, gout antara penyakit serius yang sering diperkatakan di kalangan keluarga shaklee saya. Sela...

0 comments: