Apakah solution untuk atasi muka ketat di waktu pagi?

10/11/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Bangun tidur pagi-pagi lagi muka dah ketat..



Siapa yang macam tu?

Jangan la dibiarkan lama-lama...nanti sepanjang hari tak ceria. Rezeki susah nak masuk kalau muka masam @ ketat je.

Punc muka ketat pagi2 hari ni biasanya 3 sebab ni je...

#1 Gaduh laki bini / girlfriend boyfriend

#2 Tidur tak lena

#3 Sembelit..berak tak puas


Macam mana atasi muka ketat ni yang disebabkan oleh 3 punca ni?



👫Kalau kes laki bini /girlfriend boyfriend tu sendiri setel la yer. Tak salah pun kalau beralah ngaku salah walaupun tak salah. Beralah bukan bermakna kita kalah.

Untuk encik Husband u mesti bagi ai menang tau..😊😁

Kalau marah tengah memuncak...ambil dulu b complex untuk menenangkan diri. Dan bertenang baru lah boleh fikir dengan waras dan berbincang baik2..

😴Untuk kes tak lena tidur tu cuba ambil ostematrix 4 biji sebelum tidur.

Kenapa ostematrix?

Kajian menunjukkan orang yang susah tidur sebab kekurangan MAGNESIUM. Magnesium ini adalah mineral yg banyak membantu otot dan saraf kita untuk lebih rilex dan seterusnya turut membantu kita untuk tidur dengan lebih lena pada waktu malam.

KALSIUM dalam badan membantu otot mengecut dan MAGNESIUM pula membantu untuk otot rilex, ini menunjukkan tanpa MAGNESIUM, otot tidak boleh berehat dengan sebaiknya selepas mengecut dan seterusnya membawa kepada tidur yang tidak lena dan berisiko berlaku kekejangan otot. 

😔Kalau kes yang sembelit ni...pagi2 lagi dah setengah jam dok termenung dalam bilik air..item yang ditunggu2 tak keluar2 jugak.

Solutionnya telan dulu 2 biji herblax sebelum tidur. Pagi2 esok...perut akan bagi signal memulas sikit je. Bila korang masuk je toilet sekali je flash out keluar habis semua. Perut pun rasa flat & kosong je. Baru la boleh diisi dengan selesa.


Stress di tempat kerja

Itu kalau muka ketat la...

Kalau nak ketat pulak..ambil la alfalfa. 🙊

Bangun tidur pagi-pagi lagi muka dah ketat.. Siapa yang macam tu? Jangan la dibiarkan lama-lama...nanti sepanjang hari tak ceria. R...

0 comments: