PRODUK BERKESAN HILANGKAN JERAWAT & PARUT DI WAJAH

10/23/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Kulit rosak akibat tersalah guna produk skincare
Produk hilangkan jerawat

Suatu ketika dahulu, saya pernah tersalah pakai skincare... Akibat salah pakai skincare tu lah,kulit Atin menjadi semakin rosak...malahan dari hari ke hari semakin bertambah teruk.

✔ Parut hitam susah nak hilang.
✔ Jerawat bagai cendawan tumbuh lepas hujan.
✔ Kulit muka kusam dan berminyak.
✔ Kulit jadi sunburn dan cepat terbakar.


Haaa... banyakkan masalah skin Atin ni?? Try macam -macam produk tapi tak berkesan. Puas mencube dari satu produk ke satu produk orang kate bagus Atin try dan akhirnya kulit menjadi semakin teruk dan Atin give up..

Ntah macam mana 1 hari tu terjentik dekat hati  nak try ambil suplement walaupun seumur hidup tak pernah makan suplement... ahahah...😘😘😘. Ada orang kata nak cantik luaran dalaman dulu kene rawat..

Search punye search dekat google, atin jumpe banyak testimoni positif tentang produk shaklee dan nekad untuk cube...Produk pertama yang atin try ambil adalah ESP shaklee yang sememangnya mempunyai 1001 manfaat untuk kesihatan dan yang best nye, ESP ni boleh jugak dijadikan sebagai masker muke... :)

Set cantik asas shaklee
Set Asas yang Atin amalkan
Alhamdulillah try makan dan konsisten dalam 2 minggu,dan atin nampak perubahan positif pada skin atin sendiri...Dari hari ke hari kulit semakin pulih tetapi masih belum sepenuhnya lagi... Insya allah 1 hari nanti kulit akan menjadi lebih cantik dan sihat..

Then Atin add on dengan VITAMIN C SHAKLEE yang semestinya jimat dan tahan sehingga  6 bulan penggunaan dan hasilnye jerawat pun semakin susut dan kulit terasa lebih fresh dan tak berminyak.

Dan akhirnya, saya mule jatuh cinte dengan produk -produk shaklee dan kini saya merupakan pengedar sah produk shaklee...😍😍 sebab effect yang saya dapat tu lah saya nak bantu lagi ramai orang yang memerlukan... insya allah :)

untuk sesiapa yang nak dapatkan produk shaklee, atau nak tanye berkenaan dengan suplement yang sesuai untuk masalah korang, jangan segan - segan untuk whatapp atin tau... 

Your Health and Beauty Consultant,
Fatin Ahmad 
+60147175029

Testimoni Pengguna Set Asas Shaklee

Produk berkesan hilangkan jerawat dan parut

Produk berkesan hilangkan jerawat dan parut

Produk berkesan hilangkan jerawat dan parut

~~luahan rasa salah seorang pengguna set kulit cantik shaklee..

Kulit rosak akibat tersalah guna produk skincare Suatu ketika dahulu, saya pernah tersalah pakai skincare... Akibat salah pakai skincar...

0 comments: