Kenapa saya beriya nak skor car bonus shaklee?

10/09/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments




Masa mula2 saya join mlm (bukan shaklee)..rata2 leader suka nak tunjuk gbar diorang berselfie dengan kereta mahal2...macam merz, bmw..

Masa tu (actually sampai sekarang kot) saya tak minat kete2 macam tu..ofkos la sebab utama sebab tak mampu lagi masa tu. Tapi saya lebih suka kereta yang nampak sporty tapi still comei..


Sesuai la macam saya yang comei2 + aktif...hahaha..jangan marah.

Tapi car bonus shaklee ni lain sikit..shaklee akan bagi cash include dalam bonus bulanan. Dan bonus ni berubah2 tiap2 bulan.

Salah seorang upline saya yang dah pun layak menjadi penerima bonus kereta shaklee.

Paling sikit RM500..paling banyak? Suka hati korang la nak bape pun.

Dan suka hati korang la nak buat apa pun dengan kete tu..bagi yang dah ada kereta idaman boleh guna bonus tu untuk setel ansuran bulanan kereta sedia ada.

Duit korang boleh simpan dalam tabung travel.

Kan best gitu... Doakan saya segera dapat bonus kereta ni yer...


Honda hrv
Inilah kereta idaman saya buat masa ni.

Amin ya rabbal alamin...

Masa mula2 saya join mlm (bukan shaklee)..rata2 leader suka nak tunjuk gbar diorang berselfie dengan kereta mahal2...macam merz, bmw.....

0 comments: