Pembersih Muka Untuk Memutihkan Wajah Dengan Berkesan

10/16/2016 nurul husna 0 Comments

Pencuci muka terbaik di pasaran


Sejak remaja lagi dah macam jenama pembersih muka mami dah cuba. Biasanya mami lebih fokus untuk cari pembersih yang sesuai untuk kulit berminyak. Tapi sejak mami mencuba  pembersih muka nutriwhite ternyata ia bukan je untuk kurangkan masalah kulit wajah berminyak bahkan nutriwhite ni satu-satunya pembersih muka untuk memutihkan kulit wajah yang paling berkesan.


Pencuci muka nutriwhite


Ni bukan mami seorang je yang cakap tau. Rata-rata penggunya bagitau feedback yang sama yang mana sejak menggunakan pembersih muka ni kulit wajah makin cerah, berseri dan lembut.

Ni antara feedback mereka..

Testimoni nutriwhite
"Husna memang pengguna setia nutriwhite dan dekat setahun dah guna. Memang best sangat...kulit rasa moist, lembut dan cerah jer.....memang tak pandang dah 
Testimoni nutriwhite
"Semalam hubby tegur muka kita semakin cantik berseri...
Tadi kawan pun tegur muka kota berseri-seri..
Hihihihi....inilah hasilnya pemakaian ShakleeNutriwhite selama.seminggu....😊

Klik DI SINI untuk membuat tempahan

==================================
PENCUCI MUKA YANG MEMUTIHKAN KULIT
==================================

Pembersih muka Nutriwhite dihasilkan khas untuk orang asia. Hanya sedikit je diperlukan tapi dah cukup untuk hasilkan buih yang banyak.

1 tiub sahaja boleh bertahan hampir 9 bulan. Sangat berbaloi dan menjimatkan.

 

Ia hasilkan 100% bahan organik dan bebas bahan kimia bertoksik yang membahayakan kulit.

1. RUMPAI LAUT ⏩menanggalkan kotoran yang tersumbat dalam pori anda, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit.

2. ALGA HIJAU ⏩melembapkan kulit dan membersih jauh kedalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin. Toksin ialah punca kepada jerawat.
3. STRAWBERRY BEGONIA ⏩ mencerahkan dan meratakan tona kulit. 
Nutriwhite ertindak dengan 5 cara;

1. MENCEGAH

Melindungi kulit anda secara aktif daripada sinar UV dan matahari yang boleh menggelapkan serta merosakkan kulit.

2. MENGURANG

Mengurangkan penghasilan pigmen hitam pada kulit daripada menjadi gelap..

Kulit akan lebih cerah berseri
Mengurangkan warna kulit tidak sekata
Menampilkan kulit wajah kelihatan sempurna dengan penggunaan yang berterusan.

3. MENYEKAT

Menyekat pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan jeragat.

4. MENCERAH

Mencerah dan memudarkan warna melamin dan jeragat sedia ada serta menyerlahkan warna kulit secara menyeluruh.

5. MEMPERBAHARUI

Memperbaharui sel kulit dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melamin berlebihan.

Hasilnya kulit LEBIH CANTIK, CERAH & BERSERI.

Testimoni nutriwhite

Sejak dah ada pencuci muka ni mami sendiri pun dah tak cari yang lain. Mau tak 1 tiub boleh tahan 9 bulan..sangat2 tahan lama..sampaikan tak sabar nak guna tiub yang baru.

Tak sabar-sabar nak dapatkan pencuci muka ni?

Klik pada gambar di bawah untuk membuat tempahan atau hubungi nombor tertera untuk sebarang pertanyaan.


call/sms/whatsapp 016 2222 531

NURUL HUSNA (follow saya FB)

Sejak remaja lagi dah macam jenama pembersih muka mami dah cuba. Biasanya mami lebih fokus untuk cari pembersih yang sesuai untuk kulit ...

0 comments: