Cara mudah kempiskan perut yang menjimatkan wang !!

10/28/2014 nurul husna 1 Comments

Perut anda Buncit! Boroi! Gendut! Bulat macam orang mengandung 8 bulan! Meh kita kempiskan perut yang buncit itu. Biar jadi lelaki kacak dan menjadi idaman wanita diluar sana. Jom kita pikat awek-awek yang cun melecun diluar sana. Yang dah beristeri tu, jangan nak menggatal.

Kempiskan Perut Buncit


Perut buncit mungkin menjadi masalah kepada lelaki yang sudah berkahwin. Anak baru satu, tapi perut dah ikut buncit sekali dengan isteri mengandung. Orang lain yang mengandung, kita pun sekali ikut yer...

Banyak faktor yang menyebabkan perut makin buncit ni bagi lelaki yang dah kahwin. Pertamanya sebab isteri masak sedap-sedap dan banyak pual tu. Macam nak makan 4-5 orang sekali hidang. Mahu atau tidak kena habiskan juga. Lepas tu kerja dekat ofis asyik duduk je, bersenam pun malas. memanglah perut kita akan menunjukkan kemajuan yang cemerlang.
Kalu tidak dibendung dari awal masalah perut buncit ini, mungkin nak masuk anak kedua, makin menbonyotlah perut comel kita tu. Selain dengan bersenam kita juga perlu jaga bab makan. Nanti akan ceritakan lain kali pula bab nak jaga permakanan kita pula.

Ini dia dari Blogger Lelaki untuk lelaki. Tips cara kempiskan perut buncit. Nanti korang ikut step by step langkah dibawah yer..semoga berjaya misi kita untuk kempiskan perut dan tampilkan six pack dengan perut yang menawan.

1. Cycles





2. Knee Ups





3. Leg Raises





4. Reverse Crunch





5. Leg On Coach Crunches





6. Hip Trust





7. Cross Crunch





8. Reach and Touch





9. Cross leg reverse crunch



Dipetik daripada http://www.bloggerlelaki.com/


Selain itu boleh juga cuba Set Ramping di bawah yang berkesan membakar lemak.

cara nak kempiskan perut

Bagaimana nak dapatkannya???


cara nak kempiskan perut


Perut anda Buncit! Boroi! Gendut! Bulat macam orang mengandung 8 bulan! Meh kita  kempiskan perut yang buncit  itu. Biar jadi lelaki kacak ...

1 comment:

  1. Perut anda Buncit! Boroi! Gendut! Bulat macam orang mengandung 8 bulan! Meh kita kempiskan perut yang buncit itu. Biar jadi lelaki kacak dan menjadi idaman wanita diluar sana. Jom kita pikat awek-awek yang cun melecun diluar sana. Yang dah beristeri tu, jangan nak menggatal.

    Kempiskan Perut Buncit


    Perut buncit mungkin menjadi masalah kepada lelaki yang sudah berkahwin. Anak baru satu, tapi perut dah ikut buncit sekali dengan isteri mengandung. Orang lain yang mengandung, kita pun sekali ikut yer...

    Banyak faktor yang menyebabkan perut makin buncit ni bagi lelaki yang dah kahwin. Pertamanya sebab isteri masak sedap-sedap dan banyak pual tu. Macam nak makan 4-5 orang sekali hidang. Mahu atau tidak kena habiskan juga. Lepas tu kerja dekat ofis asyik duduk je, bersenam pun malas. memanglah perut kita akan menunjukkan kemajuan yang cemerlang.

    Kalu tidak dibendung dari awal masalah perut buncit ini, mungkin nak masuk anak kedua, makin menbonyotlah perut comel kita tu. Selain dengan bersenam kita juga perlu jaga bab makan. Nanti akan ceritakan lain kali pula bab nak jaga permakanan kita pula.

    ReplyDelete