Secret Recipi ESP yang menjadi kegilaan ramai

10/18/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Kebanyakan pengguna yang baru mencuba ESP rata-rata tidak gemarkan rasa nya. Begitu juga dengan saya. Pelbagai kaedah saya cuba dan akhirnya canister ESP tu saya sentuh bila terasa rajin nak manjakan muka ni. Tahu tak anda semua yang ESP ni oleh dibuat masker?? Bagi yang tak pernah tahu nanti saya bongkar resepi rahsia homemade masker saya.

Berbalik kepada kisah secret resepi minuman berprotein tinggi, ESP saya akhirnya suami cadangkan saya campurkan dengan sesudu madu. Start itula tiap-tiap hari asyik teringat je rasa ESP yang sedap tu.

Selepas hampir sebulan, saya order pula Meal Shakes untuk anak saya sebab dia ni ON OFF makan nasi. Jadi saya cuba pulak campurkan 2 scoop ESP, 2 scoop Meal Shakes dan 1 sudu besar madu. Its really yummy. Meal shakes tu memang jadi favourite saya sampai kadang-kadang time nak bancuh minuman tu saya suap sesudu meal shakes ke mulut saya. Hihihi..

Untuk pengetahuan terdapat lebih banyak lagi resepi ESP yang anda boleh cuba;

1) ESP + Yougurt drink + Meal shakes

2) ESP + Meal Shakes + Vico

3) ESP + nesvita

4) ESP + sirap bandung

5) ESP + oat + milo + pisang

6) ESP + oat + kurma + madu

7) ESP + horlicks

8) ESP + susu ducth lady perisa strawberry/coklat

9) ESP + jus oren

10) ESP + performance drink

11) ESP + nestum

Anda juga boleh mencipta resepi anda sendiri mengikut cita rasa anda.

AMARAN !!

JANGAN CAMPURKAN ESP DENGAN MINUMAN BERKAFIEN, INI KERANA KAFIEN MENHALANG KADAR PENYERAPAN ESP OLEH TUBUH BADAN.

Sebarangan pertanyaan atau kekeliruan berkaitan cara pengambilan ESP shaklee boleh menghubungi saya terus secara

SMS/whatsapp/telegram
016 2222 531

Kebanyakan pengguna yang baru mencuba ESP rata-rata tidak gemarkan rasa nya. Begitu juga dengan saya. Pelbagai kaedah saya cuba dan akhirny...

0 comments: