TIPS MEMERIAHKAN SUSU BADAN DENGAN ESP SHAKLEE

10/10/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Assalammualaikum sebagai pembuka bicara.

Di zaman IT yang serba canggih ini saya amat kagum dengan ibu-ibu berkerjaya kerana masing-masing berebut ingin menjayakan misi Eksklusif Breast Feeding kepada bayi mereka sehingga berusia 2 tahun.

Seperti yang kita ketahui pelbagai produk terjual di pasaran untuk membantu merealisasikan impian ibu-ibu sekalian. Tapi ada juga yang kecewa dan hampa kerana produktiviti susu badan mereka tidak seperti yang diharapkan. Akhirnya breast pump dan segala alatan untuk penyimpanan susu badan terbiar begitu sahaja kerana susu formula juga terpaksa menjadi pilihan. Terlebih dahulu mari kenal pasti di mana masalah dan kesilapan anda sehinggan pengeluaran susu badan anda merudum.

set menyusu


Setelah dah kenal pasti di mana salah anda JOM kita ikuti langkah-langkah meningkatkan susu badan pulak. Gerenti lepas ni tak guna breast pump pun susu dah memancut penuh sebotol. Mesti seronok kan. Tambah pulak bila ramai orang tegur si comel anda dah bam-bam.



set menyusu

Untuk pengetahuan anda ke mana saje saya pergi mesti ramai yang tegur anak lagi besar dari mak. Rahsianya saya pastikan susu badan saya meriah dan bernutrisi.

Bagaimana caranya?

set menyusu

Saya amalkan minum ESP Shaklee sekali di waktu pagi dan sekali di waktu malam sebelum tidur. Selain itu, saya ambil juga 5 biji Alfalfa Complex yang membantu meningkatkan pengeluaran susu.

set menyusu

Nak cuba set menyusu ni?

set menyusu

 Hubungi saya
Nurul Husna
call/sms/whatsapp/telegram
016 2222 531

Assalammualaikum sebagai pembuka bicara. Di zaman IT yang serba canggih ini saya amat kagum dengan ibu-ibu berkerjaya kerana masing-masing...

0 comments: