Meal Shakes Makanan Tambahan Terbaik untuk Anak-anak

9/01/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Sempena bulan promosi kombo collagen powder dan meal shakes ini saya ingin berkongsi maklumat mengenai Meal Shakes Shaklee.



Kelainan Meal Shakes;

Meal shakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik yang mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah di serap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga orang dewasa.



Meal Shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan - bayi pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes Shaklee merupakan pilihan bijak.




Manfaat utama Meal Shakes Shaklee:


  • Nutrisi lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  • Membantu tumbersaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina sel-sel untuk proses membesar.
  • Anti oksidan - mengandungi vitamin A, C, E, Zink, selenium yang merupakan agen anti-oksidan yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap zat besi, dan kuprum yang cukup untuk membina sel darah merah yang sihat, sekali gus memberikan kompleksi wajah / kulit yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi - kaya dengan serat larut yang membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Kelazatan rasanya - minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semula jadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.


 
Cara pengambilan:

Campurkan 2 sudu besar Meal Shakes bersama ESP dan Performance Drink ketika perut kosong atau diminum begitu sahaja tanpa campuran.

Boleh dicampur atau dikisar bersama buah-buahan. Lazat dinikmati dalam air sejuk mahupun suam.

Untuk konsultasi atau pertanyaan lebih lanjut sila hubungi,
Husna 016 2222 531

Sempena bulan promosi kombo collagen powder dan meal shakes ini saya ingin berkongsi maklumat mengenai Meal Shakes Shaklee . Kelainan...

0 comments: