Masalah kelumumur kini terjawab

9/20/2014 nurul husna 1 Comments

Khusus untuk mereka yang mempunyai masalah kelumumur dan kegatalan kulit kepala.set penjagaan rambut

Saya ingin berkongsi pengalaman saya sendiri. Selepas melahirkan anak sulong saya telah mengalami masalah kelumumur dan kegatalan kulit kepala yang serius. Mungkin disebabkan oleh perubahan hormon yang tidak stabil. Bayangkan setiap masa merenyam je rasa macam nak cabut kepala pastu nk tengok sendiri apa yang dok merayap kat kepala tu. Akibatnya saya mengambil tindakan paling drastik yang tak pernah saya terpikir pun seumur hidup saya sebelum ni.



set penjagaan rambut

set penjagaan rambut

Tapi yang sebenarnya masalah tak setel pun. Rasa menyesal sangat masa tu. Yang dapat cuma kulit kepala yang luka.

Selepas lahirkan anak kedua masalah tu datang lagi. Tapi kali ni saya ambil keputusan untuk cuba produk shaklee. Alhamdulillah tak perasan pun yang kulit kepala dah tak gatal. Tak salah kalau keluarkan duit lebih sikit untuk hasil yang menggembirakan. Tapi sebenarnya syampoo pro sante ni menjimatkan sebab guna sikit pun dah cukup. Buihnya banyak. Tak macam syampoo biasa saya akan topup berkali-kali untuk dapatkan buih yang banyak. Bila buih banyak rasa macam bersih je kepala.


set penjagaan rambut

Selepas 2 bulan guna syampoo pro sante rambut yang dulu kasar macam dawai dah jadi selembut sutera. Tak caya? Meh tanya amani annnur qismina hair stylist tak bergaji saya. Kalo dulu setiap kali dia dandan rambut mami ngaduh sakit sekarang dia dandan sampai mami tertido la.

Husna | 016 2222 531

Khusus untuk mereka yang mempunyai masalah kelumumur dan kegatalan kulit kepala. Saya ingin berkongsi pengalaman saya sendiri. Selepas melah...

1 comment:

  1. aya ingin berkongsi pengalaman saya sendiri. Selepas melahirkan anak sulong saya telah mengalami masalah kelumumur dan kegatalan kulit kepala yang serius. Mungkin disebabkan oleh perubahan hormon yang tidak stabil. Bayangkan setiap masa merenyam je rasa macam nak cabut kepala pastu nk tengok sendiri apa yang dok merayap kat kepala tu. Akibatnya saya mengambil tindakan paling drastik yang tak pernah saya terpikir pun seumur hidup saya sebelum ni.

    ReplyDelete