Cara mengatasi masalah kesihatan anak-anak di musim peperiksaan

9/12/2014 nurul husna 1 Comments

Assalammualaikum..

Sekarang ni musim orang tak sihat; ada yang demam, selsema, batuk.

Semua tu berpunca daripada keadaan persekitaran yang tercemar. Jadi kuman ni ada di merata tempat. Cam iklan sabun kat tv tu pun ada cakap macam tu. Tapi kebanyakan produk tu boleh bersihkan 99% peratus kuman je pun. Lagi 1% kuman/bakteria masih lagi melekat kat tangan tu.

Lagi 1 yang perlu anda ketahui udara dari persekitaran yang kotor tak dapat kita bersihkan. Jadi kita perlu kuatkan sistem imun kita dari dalam untuk menentang serangan kuman dari dalam terutama di kalangan anak-anak.

Jadi anda perlukan suplemen untuk menguatkan sistem imun seperti vita-c & nutriferon shaklee. Pastikan kesihatan anak anda terjaga sebab musim peperiksaan dah bermula. Bantu mereka jawab periksa dengan selesa dan tenang.

Untuk sebarang pertanyaan dan rundingan boleh menghubungi
Nurul Husna
016 2222 531

Assalammualaikum.. Sekarang ni musim orang tak sihat; ada yang demam, selsema, batuk. Semua tu berpunca daripada keadaan persekitara...

1 comment:

  1. Sekarang ni musim orang tak sihat; ada yang demam, selsema, batuk.

    Semua tu berpunca daripada keadaan persekitaran yang tercemar. Jadi kuman ni ada di merata tempat. Cam iklan sabun kat tv tu pun ada cakap macam tu. Tapi kebanyakan produk tu boleh bersihkan 99% peratus kuman je pun. Lagi 1% kuman/bakteria masih lagi melekat kat tangan tu.

    Lagi 1 yang perlu anda ketahui udara dari persekitaran yang kotor tak dapat kita bersihkan. Jadi kita perlu kuatkan sistem imun kita dari dalam untuk menentang serangan kuman dari dalam terutama di kalangan anak-anak.

    Jadi anda perlukan suplemen untuk menguatkan sistem imun seperti vita-c & nutriferon shaklee. Pastikan kesihatan anak anda terjaga sebab musim peperiksaan dah bermula. Bantu mereka jawab periksa dengan selesa dan tenang.

    Untuk sebarang pertanyaan dan rundingan boleh menghubungi
    Nurul Husna
    016 2222 531

    ReplyDelete