TIPS MENGECILKAN PORI-PORI & BINTIK HITAM DALAM 7 HARI

9/17/2014 nurul husna 1 Comments

Actually dah lama saya rimas dengan bintik hitam kat muka ni. Kalau dulu saya asyik picit bintik hitam tu bagi keluar tapi akan datang dia keluar lagi jadi proses tu tak habis-habis.
Sejak saya cuba telan set cantik shaklee yang terdiri daripada Vita-E, Vita-C (yang ni set asas je), kadang-kadang saya buatjugak masker, kesannya black head & white head kat hidung ni senang je keluatlr. Gosok dengan kapas 4-segi yang beli di Guardian/watsons pun dah boleh keluar. Dan batang hidung yang kasar tu jadi lembut.


Tapi yang frustnye tak lama lepas tu naik balik black headnya. Mungkin kulit saya tak sesuai kot. Sebabnya kawan saya guna hilang pulak black headnya. Tapi kalau nak dicomparekan masa tak ambil dulu, sekarang ni dah ada improvement la. Sebabnya dulu kalo berpeluh or baru lepas buat aktiviti luar berceracak bintik hitam & putih tu naik. Kadang-kadang malu jugak dengan suami sebabnya kulit dia licin je.

Akhirnya saya cuba pula untuk jadi testimoni sendiri dengan menggunakan pencuci muka nutriwhite keluaran Shaklee. Mungkin ramai yang tak tahu shaklee bukan je ada produk suplemen tapi juga produk untuk penjagaan muka, rumah dan rambut.
Part ni yang syok nak share ni. Selepas seminggu saya guna pori-pori kat muka dah maki kecil & tak 'ternganga' macam sebelum ni sangat. Pastu bintik hitam dan kesan perut jerawat pun dah makin pudar.

Sekali cik abang puji nampak cerah lain macam even kulit saya dah memang putih. Saya pun tarik tangan dia lrtak kat pipi. Apa yang terkeluar dari mulut dia, "kulit muka u anjal, licin & tegang la yang". Kalo dah suami sendiri yang puji surelah rasa macam di awang- awangan.
Kalau anda berkenan nak cuba produk-produk shaklee, sila dapatkan konsultasi saya terlebih dahulu dengan menghubungi saya secara sms/whatsapp/telegram ke
016 2222 531.

Mungkin ada produk lain yang lebih sesuai untuk masalah kulit anda.



Untuk rundingan dan pertanyaan sila hubungi
Husna
sms/whatsapp/telegram 016 2222 531

Actually dah lama saya rimas dengan bintik hitam kat muka ni. Kalau dulu saya asyik picit bintik hitam tu bagi keluar tapi akan datang dia ...

1 comment:

  1. Actually dah lama saya rimas dengan bintik hitam kat muka ni. Kalau dulu saya asyik picit bintik hitam tu bagi keluar tapi akan datang dia keluar lagi jadi proses tu tak habis-habis.

    Sejak saya cuba telan set cantik shaklee yang terdiri daripada Vita-E, Vita-C (yang ni set asas je), kadang-kadang saya buatjugak masker, kesannya black head & white head kat hidung ni senang je keluatlr. Gosok dengan kapas 4-segi yang beli di Guardian/watsons pun dah boleh keluar. Dan batang hidung yang kasar tu jadi lembut.

    Tapi yang frustnye tak lama lepas tu naik balik black headnya. Mungkin kulit saya tak sesuai kot. Sebabnya kawan saya guna hilang pulak black headnya. Tapi kalau nak dicomparekan masa tak ambil dulu, sekarang ni dah ada improvement la. Sebabnya dulu kalo berpeluh or baru lepas buat aktiviti luar berceracak bintik hitam & putih tu naik. Kadang-kadang malu jugak dengan suami sebabnya kulit dia licin je.

    Akhirnya saya cuba pula untuk jadi testimoni sendiri dengan menggunakan pencuci muka nutriwhite keluaran Shaklee. Mungkin ramai yang tak tahu shaklee bukan je ada produk suplemen tapi juga produk untuk penjagaan muka, rumah dan rambut.

    Part ni yang syok nak share ni. Selepas seminggu saya guna pori-pori kat muka dah maki kecil & tak 'ternganga' macam sebelum ni sangat. Pastu bintik hitam dan kesan perut jerawat pun dah makin pudar.

    Sekali cik abang puji nampak cerah lain macam even kulit saya dah memang putih. Saya pun tarik tangan dia lrtak kat pipi. Apa yang terkeluar dari mulut dia, "kulit muka u anjal, licin & tegang la yang". Kalo dah suami sendiri yang puji surelah rasa macam di awang- awangan.

    Kalau anda berkenan nak cuba produk-produk shaklee, sila dapatkan konsultasi saya terlebih dahulu dengan menghubungi saya secara sms/whatsapp/telegram ke
    016 2222 531.

    Mungkin ada produk lain yang lebih sesuai untuk masalah kulit anda.

    ReplyDelete